Gå til innhold

Jeg liker Sug Lut!

Anbefalte innlegg

Skrevet

Og det er fordi hun var den eneste som svarte meg på en del spm jeg hadde her inne når jeg var ny her. Jeg bemerket meg navnet umiddelbart, og registrerte at hun kom med korte, konsise og fornuftige svar!

Tusen takk til deg Sug Lut som gidder å svare på spm, når kanskje ingen andre bryr seg :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Ok, luten:) Skal late som vi tror det er noen andre som har lagt inn dette:)

Skrevet

Tro hva dere vil om den saken... men uansett om alle som leser denne tråden tror det, så håper jeg Sug Lut får den med seg, så hun vet hva jeg mener om henne :)

Resten er likegyldig for meg..

Skrevet

Helt enig. Sunes ikke Sug lut er noe fæl jeg:)

Skrevet

Skulle jo ikke stå sunes, men det forstår vel dib-polizn

Skrevet

sug lut er ofte fornuftig, sug lut virker som et oppegående menneske, sug lut er til og med ordentlig morsom innimellom. sug lut har også enkelte problemer med grenser.

Gjest sug lut
Skrevet

Du kan late som hva du vil for min del, 1531. Men om du en dag får deg mentale baller kan du kanskje vurdere å servere oppgulpet ditt med nick? Det ville jo vært en kjærkommen avveksling. Og ikke gi meg noe oksepiss om at det er en anonymside, den er for gammel. Eller synes du jeg også skal være anonym på alle innlegg? Da får du jo en helt ny hobby med å finne ut hva som potensielt er mine innlegg.

Skrevet

Det var ikke noe gøy å bli avslørt nei? ;-D

Hehe

Skrevet

Den evige rebell-syndromet kombinert med en god porsjon selvsentrerthet. Ville ikke forundre meg om hun er født i vannmannens tegn. Men for all del, en underholdende figur

Skrevet

Syns Sug Lut er som alle andre som tør å signere med nickher inne.

Er enig noen ganger og uenig noen ganger.

Men innimellom syns jeg synd på henne og.Det må være kjempeleit å få så himla mye kjeft alltid.Og den kommer nesten uansett hva hun skriver.Hadde hun ikke vært så sterk som hun antagelig er,hadde vel den mobbingen drevet henne bort fra forumet. Og dere anonyme kan bare inrømme det, dere liker at dere kan hetse noen som bruker nicket også her!

Skrevet

Så absolutt ikke ELLEN F. Stort sett synes jeg sug lut er et bra innslag her inne, men jeg sier fra når mennesket kun fremstår som en som ønsker å sparke litt på de som står i sårbare situasjoner. Det har ingenting med hets å gjøre.

Skrevet

Jeg liker også sug lut, og det har jeg sagt før. Som tidligere nevnt hender det ofte at jeg er fryktelig uenig med henne på sak- men det forandrer likevel ikke det faktum at jeg synes hun er morsom, underholdende og faktisk også fornuftig i endel tilfeller.

Og jeg signerer med nick. :)

Skrevet

ELLEN F

Personer som ikke liker oppmerksomheten de får her slutter å være her eller drukner i anonymknappen, så enkelt er det. Man får ikke oppmerksomhet hvis man ikke ber om det.

Skrevet

Blond,

du er så gjennomsiktig.

Skrevet

Det er lite sannsynlig at sug lut vil legge inn den slags innlegg om seg selv, all den tid hun ikke akkurat trenger å få mer oppmerksomhet.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...