Gå til innhold

Det utrulege har skjedd: Er blitt gravid på eigahand :-)

Anbefalte innlegg

Skrevet

Pga PCO har eg neppe hatt ein einaste naturleg eggløysing sidan eg slutta på p-piller sommaren 2008. Fekk heller ikkje EL på pergotimekurar (enkel-, dobbel- eller trippelkur). Fyrste IVF-førsøk i januar 2010 vart negativt og det same vart fyrste fryseforsøk i mars. Planen var nytt fryseforsøk i slutten av mai. Me var nok litt motlause, begge to...

MEN så fekk eg av alle ting EL av meg sjølv i april. Positiv EL-test på syklusdag 14 - min aller fyrste og hittil einaste positive EL-test nokonsinne! Denne sjansen måtte me sjølvsagt nytta oss av på naturmetoden. Hadde småblødningar på syklusdag 22 - 25 (festeblødning?), men TR kom aldri. Tok 2 qr-testar som begge hadde svak, svak rosa strek - noko som gjorde meg veldig usikker på om testane var positive. Men sidan mensen ikkje kom, tok eg ein cb digital test i går (dag 34) som viste GRAVID :-)

Dermed kunne eg ringja klinikken og seia at det ikkje vert fryseforsøk i slutten av mai! Har teke blodprøve i dag for å bekrefta, men CB er vel til å stola på.

Dette er heilt utruleg og det har nok ikkje gått heilt opp for meg enno. No håpar eg berre at dette går bra vidare framover...

Lukke til alle andre - håpar de alle får oppleva positivt resultat snart. Enten med eller utan hjelp!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer. Jeg sier bare: underenes tid ikke er forbi!

Skrevet

Takk for et positivt innlegg :) Det var det som skulle til for å få meg til å gråte, men bare av glede for at det virkelig er håp. Jeg har heller aldri hatt eggløsning av meg selv. Sluttet på p-pillen for 6-7 år siden, ikke en eneste eggløsning. Ikke med pergo, enkel, dobbel eller trippel. Men er i behandling igjen nå, så håper jeg får oppleve samme glede som deg en dag.. PCOS er noe dritt!!!!! Lykke til, ønsker deg alt godt ;)

Skrevet

Mirakel skjer...

Skrevet

Gratulerer så mye, dette er jo bare fantastisk :-) PCO(S) er no dritt ja... men det er håp for oss også :-) Herlig med sånne historier, jeg ønsker deg masse lykke til videre!!!

Skrevet

Takk for lykke-ønskingar :-)

Tenkte eg ville fortelja min historie for å visa at det er håp for oss med PCO!

Eg og mannen min har snakka om at eigentleg har me rett og slett hatt utruleg flaks! Eg hadde kjøpt inn all medisinen til neste fryseforsøk - for at eg skulle bli gravid på naturmetoden var ikkje i mine tankar...

No blir det spennande veker framover. Eg har aldri vore gravid før - så her er det mykje som er nytt og spennande. Enn så lenge merkar eg ikkje særleg mykje på kroppen, så det er litt vanskeleg å skjøna at dette utrulege har skjedd.

Skrevet

Fantastisk å høre Meg1972. Gratulerer så mye:-)

Kos deg masse i tiden fremover!!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...