Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Det ser ut som den 60 år gamle gubben faktisk har klart å holde seg unna, og kanskje til og med har skaffet seg nye støttekontakter.

Denne museumsgjenstanden sitter da her hver bidige uke og glor på TV'en og har ingenting å si, annet enn å snakke om været. Og hvor dumme alle andre er, og hvor smart og fornuftig han selv er. Yeah right... Og dette her tror han at vi skal gidde flere ganger i uka. Helst annenhver dag! Og når han ikke sitter her, så tyter det med meldinger på mobilen. Ufattelig mange meldinger. Blir pottesur om det ikke kommer svar innen 10 minutter, for da er JEG frekk.

Forrige lørdag han var her, så sier han: Jeg kommer på fredag igjen, og sikkert om et par dager også hvis det er greit!

Svaret han fikk fra mannen min etter lang tids irritasjon var:

Nei, nå skal vi ha fred, og dessuten så trenger vi litt tid til å luke av alle utingene du har lært gutten opp til med å motsi oss hele tiden.

Resultatet var et surt blikk som så ut som var meningen at skulle drepe, og nå nesten en uke etter har vi ikke hørt et knyst fra den kanten.

Tusen takk til mannen min som ENDELIG har fått klenodiet til å skjønne at nå er det på tide å skaffe seg andre fritidssysler enn å drive på å ødelegge oppdragelsen, okkupere tid og energi fra oss, og slutte å mase på oss om hva de sa i værmeldinga på NRK.

Hadde ikke dinosauren vært så mannsjåvinistisk og selvgod, hadde han kanskje hørt etter de 148 andre gangene jeg har sagt det samme, men det måtte altså komme fra en mann til slutt. Men såklart, han syns jo det ser så latterlig ut at "de forbannade kvinnfolka" kjører bil, så jeg burde jo ha skjønt for lenge siden at det var håpløst å få respekt for mine meninger og MIN fritid fra den kanten.

Men nå har mannen fiksa opp, så ser vi hvor lenge dette varer. Nyte freden mens vi kan skal vi ihvertfall!

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Gratulerer til mannen din, du måtte altså si fra 148 ganger før han fant det for godt å trå støttende til? Vel, bedre sent enn aldri.

Skrevet

Oi, det var kanskje litt feil skrevet, det var ikke mannen som fikk alt for mange beskjeder før det sank inn, det var museumsklenodiet :-)

Skrevet

Jeg skjønte det.

Skrevet

Vel, mannen min jobber skift, fra 7 om morgenen og til 7 om kvelden, så det er ikke så mange muligheter han har hatt til å si fra.

Men når han endelig fikk sjansen, så fant gamle gnomen det for godt å høre etter, for han er tross alt en mann, jeg er bare "et jævla kvinnfolk"...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...