Gå til innhold

Noen som har peiling på ecstacy?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen som kan fortelle meg hva de som bruker ecstacy gjør på når de bruker det? Noen av vennene mine har visst drevet litt med det, men jeg holder meg jo unna pga bebis i magen. Men jeg lurer sånn på hva de gjør, lissom? Når jeg spør sier de bare at de vil holde meg utenfor, der er best å vite minst mulig osv Men jeg VIL vite :)

Har lest st det er vanlig å danse mye, men noen avc dem særlig gutta tror jeg ikke danser. de pleier jo aldri det...

Noen som vet????

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Dersom dette er vennekretsen din, bør du sterkt vurdere å bytte venner før barnet kommer. IKKE et bra miljø for små.

Skrevet

selvsagt skal ikke barnet mine oppdras i noe rusmiljø. stryk venner og kall det perifert bekjente, da, dersom det kan gi et saklig svar.

HI

Skrevet

Les og lær:

http://nhi.no/foreldre-og-barn/ungdom/livsstil/ecstacy-1480.html

Det er på ingen måte farlig å vite hvordan stoffet virker og hvorfor det er dumt å ta og hva som frister folk til å likevel prøve.

Ut over det vil jeg kanskje anbefale deg å skaffe deg nye venner. Se om du kanskje kan treffe noen damer med litt sunnere hobbyer gjennom barselgruppe eller noe. Lykke til!

Skrevet

kakledama:

takk, men slike nettsider finner jeg selv. Trenger ikke nye venner, er ikke i noen faresone, har mange venner med sunne interesser, trenger ingen advarsler:)

Er bare nysgjerrig på hva de driver med :)

Altså IKKE så nygjerrig at jeg prøver å finne ut på noen annen måte enn ved å spørre her om det er noen som VET?

HI

Skrevet

Jeg vet litt, men ikke å mye. Ecstacy er et typisk partydop, man blir høy av det og får mye energi, kan danse 8 timer i strekk og holde seg lenge våken.

Skrevet

Men som jeg skrev i første innleggetmitt lurer jeg bare på hva de DRIVER med når de tar det?:) Jeg leser at man KAN orke å danse i timesvis osv, men jeg tror virkelig ikke at disse folkene jeg snakker om danser. Så hva GJØR man, liksom, sitter og hører tance????

HI

Skrevet

Det er da virkelig ingen her som vet hva DINE venner gjør når de tar e vel?! Tror du virkelig det? Da er det vel heller spåforumet du skal spørre på.

Skrevet

Gruppesex er veldig vanlig, man kan holde på i timesvis!

Skrevet

Er veldig forskjellig...Noen danser,noen sitter bare stille..

Jeg hadde en periode da jeg var yngre hvor jeg spiste det noen ganger,følte at hjernen min var helt grilla dagen etterpå,klarte ikke å tenke eller noe.

Hadde det veldig gøy da jeg var rusa,men ville aldri gjort det igjen!!

Skrevet

er digg å ha sex, røyk smaker fantastisk og man føler seg så fri. føles som en 10 timer lang orgasme

Skrevet

kjære hi,man puler i timesvis.Var det godt nok svar??

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...