Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Har en liten gutt på 5 mnd. Er så liiiiiiveredd for å bli gravid igjen. Ja, jeg vet. Bare bruk kondom eller lignende. Vi gjør det, men sambo er fæl til å ta et par-tre støt uten først og det gjør at jeg har angst nesten, i dagevis/ukesvis ettepå.. Blir sååå sliten... Det skal jo godt gjøres å bli gravid slik, men alikevell. Takler ikke en ny graviditet og fødsel nå. Og abort vil jeg ikke tenke på engang.. Hvor lenge etter sex kan man ta test?
Gjest Sauen og ungene Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Bør nok vente 2-3 uker etter sex før du tar test. Vet forøvrig hvordan du har det. Jeg satte inn spiral, så slipper jeg å tenke på det=) sånn sett mye greiere med hormonell prevensjon enn kondom =)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Du kan og sette inn kobberspiral så slipper du hormonell prevansjon og uønsket graviditet
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jeg skal sette inn kobberspiral på torsdag... Men tror faktisk ikke jeg kommer til å stole på den. Så redd er jeg. Men kanskje det kan være en ide å bruke sæd-drepende krem sammen med den? HI
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå