Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Nå har jeg vært frem og tilbake til denne gynecologen! Har gleda meg til å få begynt på pergo.. Men neeida!! Han snakker hele tiden om at jeg må gå ned i vekt osv.. Men jeg HAR jo gått ned i vekt.. Gått ned ti kg.. Gått pp litt igjen da. Men jeg fikk iallefall mensen tilbake.. og har hatt den hver mnd siden sommeren.. Jeg har vært tilbake etter vektnedgangen ihåp om å få mere hjelp da ikke spira satt enda.. Så fikk jeg beskjed om å prøve i 3mnd.. Om den ikke satt da, skulle jeg ringe tilbake. Da tenkte jeg at DA fikk jeg iallefall pergo.. Nå skal jeg på ny time og diskurere kosthold.. Siden han vil ha meg enda mere ned i vekt!! KLIKKER!!! Jeg er ikke så stor engang!! 160 høy og 85kg.. JA det er for mye.. Man langt ifra helseskadelig.. Jeg veide jo tikg mindre tidligere men ble jo fortsatt ikke gravid. Ting går så jævla treigt!! Klikker!((((
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 da er det jo bare å stå på for å gå ned mer! Svangerskap blir også letter og har færre risikoer om du går ned i vekt før du blir gravid. Med din høyde og vekt har du en høy BMI - og trenger helt klart å gå ned for din egen helses skyld.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Du har en BMI på 33. Det regnes som fedme, men allerede ved overvekt som regns fra BMI ca 25 har man økt fare for helseproblemer. Desverre kan din vekt være klart helseskadlig.
Anonym bruker Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Syns jeg har venta lenge nok. Hadde dere sett med hadde dere ikke ment jeg var skadelig overvektig.. Har masse muskler og e cup i bh.. Veier litt det også! Men uansett.. Skal mase meg til pergo nå!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå