Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Kan jeg teste 9-10 dager etter samleie/24 dager etter forrige menstruasjon startet? Eller vil jeg uansett få negativt resultat? Skal ut i morgen, så vil være sikker før jeg tømmer hele spriten og alt i meg, blir vel grønnsak dersom jeg er gravid og drikker så mye!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 eggløsning er i snitt 14 dager etter første dag i forrige menstruasjon... Ved 24 dager siden første dag i forrige menstruasjon, er det pluss minus 10 dager siden eggløsning... For de fleste er dette for tidlig til å få positivt svar på graviditetstest..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Går an å teste... jeg testet 26 dager etter mens, (syklus på 28dg) og fikk veldig klart resultat...
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Det er klart du kan teste. Får du positivt er du gravid, får du negativt kan du enten være gravid eller ikke.. Så, et negativt prøvesvar er jo ikke særlig avklarende..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Ja, 10 dpo skal vel gå greit, men som hun over skriver så kan det hende at du får negativ, men like vel være gravid. Hva med å droppe drikkingen uansett da? Litt kjipt å tenke på i ettertid at du var på fylla da du var gravid selv om du visste at du kunne være det.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå