LanzaroteJenta Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Tok en billigtest på morgenurin i dag tidlig (ingen TR å se.. ), og den ble negativ. Men fordi jeg har hatt så mange symptomer den siste halvannen uka, har magefølelsen (no pun intended..) sagt at:"Jo, du ER gravid!" Da var det bare å komme seg avgårde på apoteket og kjøpe en CB. Og der står det gravid 1-2! Jeg er så glad, men samtidig kommer nervøsiteten av at den kan bli borte igjen. Har hørt mange si at første gangen er det mange som SA`er. Så er det problemet med å holde kjeft, da. Det er jeg nemlig ikke så veldig flink til. Får se hvor lenge vi klarer oss. Skal hjem til Norge i Juli, så jeg vil prøve å holde meg til da, men det spørs om jeg klarer. Mamma er nemlig veldig flink til å lese meg, så neste gang hun ringer får jeg prøve å holde maska Jeg ønsker alle sammen lykke til, og så sees vi snart på 1.trimester forumet Stor klem!
lille.pudding Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Åh du e heldig, gratulerer så mye ) har gått 6 dager over mens jeg.. Men testen viser negativ, men føler det er noe i magen... så får bare vente å se, bestilt billigtester nå, så kan teste litt fremover ) lykke til!
MiraculixGRAVID Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Gratulerer såmye! Langt over ikm? Godt å høre at man skal stole på magefølelsen sin innimellom!!! Har også testet m billig strimler, negative. Men fortsatt noen dager igjen til ikm for min del da! Lykke til i svangerskapet!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå