Gå til innhold

Nå har det skjedd meg noe veldig merkelig rart......håper dere med litt mer erfaring tar dere tid til og lese dette:)

Anbefalte innlegg

Skrevet

IVF er helt nytt for meg, dette er første gang for oss...

Jeg begynte på spray 30/5, og IKM for meg var nå 10/5. Men forstår det er vanlig at tr blir forsinket når man bruker spray. Klinikken sier jeg måtte få tr innen i dag, to dager før jeg skal begynne på Gonal på søndag. Tog en g-test på mandag som var helt negativ. Tok en ny i dag på morgenurin etter mange timer søvn, så på den og regnet den som negativ. Så gikk det en god stund, så på den igjen og der var det kommet en fin rosa strek, men da vet jo ikke jeg etter hvorlang tid....

Tok en ny, og den er det også kommet en fin rosa strek på, men ikke før nærmere 5 minutter. Så nå lurer jeg på da, sent mail til klinikken og venter på svar fra de......

Slipper overhodet ingen glede løs, er veldig realist når det gjelder denne prøvingen, men selvsagt begynner man og lure litt når det kommer slike positive svar. Har i dag en del murringer som likner på mens smerter, så får jo bare vente å se.....

Klem fra meg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Håper på suksess!

Lykke til!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...