Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Babyen var helt vill i hele går. Fra jeg stod opp, til jeg sovnet så herjet han løs inni der. I dag er han på helt samme måten! Urolig baby! Normalt at de kan ha slike dager? Og jeg er såååå uggen. Kvalm og hodepine! Noe som går kanskje? Blir litt stresset mht svangerskapsforgiftning, hadde den alvorlige graden forrige gang! Og jeg husker ikke hvordan jeg følte meg da. Er det som plager litt! Er 6år siden! Hvis man har fått den alvorlige graden, så er man vel ikke i fare for å dø eller noe om man går i noen uker uten å få det påvist og behandlet? Skal til jordmor 27 mai. Er forresten 30+0!
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Kvalme og hodepine er jo tegn på svangerskapsforgiftning, og når du har hatt det før er det stor sjans for at du får det igjen. Hvis det var meg ville jeg ringt til jordmor eller føden og blitt undersøkt i dag. Får håpe det ikke er noe, men om det er det er det lurt å få kontroll på det tidlig:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er på akkurat samme måte. Tassen i magen er overhyper og jeg sliter med både hodepine og småkvalme. Og har dermed ekstrem kort lunte til de andre små her. I sted klikka jeg fordi de ville ha et glass melk! Jeg er i uke 29 nå, har sjekket blod og urin, alt i orden. Har heller ingen ødemer. Lurer litt på hvorfor jeg er slik, jeg og.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Går du rundt med tegn på svangerskapsforgiftning, i tillegg til at du tidligere har hatt svangerskapsforgiftning, og heller venter på at det skal være fler som er like dårlige som deg, enn å kontakte lege? Så lurt....
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har hatt hyperaktiv bolle i magen et par ukers tid. Har også hått økende ødem, og vært litt uggen. Ikke kvalm eller hodepine etc. Er sm. 60% fra tidligere pga høyt blodtrykk Tok med meg urinprøve og stakk på laben på legekontoret i dag. Urinprøva var tipptopp, men blodtrykket var høyt, 152/96. Såh, vips, sm. 100%. Fikk ikke legetime idag, men avkreftet sv. skapsforgiftning da det ikke var proteiner i urinen. Skal til legen på tirsdag så får vi se om det blir noen blodprøver. Proteiner er et vilkår for av. skapsforgiftning, så det var greit å få vite at det ikke var dette - ennå i allefall. Men hele den kvinnelige delen av familien har hatt det så jeg forventer egentlig at jeg og skal få det etter hvert. er 32 uker i dag. Håper du har vært til lege, det er fort gjort å få sjekket opp.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Flere som er like dårlig som meg? Aldeles ikke! *HI*
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 De har sikkert vært til legen for lenge siden....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå