Kanskje snart <3 86 Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Må få ut litt frustrasjon... Nå har jeg i flere dager fått skyggestreker på High sensitive strimlene mine som måler hcg ned i 10 fra babyornot... Dette er nervepirrende og er så redd for å bli skuffet denne måneden også. IKM 17. Mai, er 10 DPO i dag. Dette er 6 PP for oss og det føles som en evighet selv om jeg vet at det ikke er det. Er jo mange som har prøvd mye lenger.. Har sett en strek hvor teststreken skal være før avlesningsfristen de siste dagene, men klarer ikke å se hvilken farge det er. Først når testene har lagt en stund (sånn ca 1/2 time til en time skimter jeg en svak lys lilla-rosa strek og den forblir på testene. Klarer ikke å godta før streken er tydeligere farge på. Er det mulig at alle testene mine har skyggestreker eller er det et tegn på at jeg er gravid men har produsert lite HCG til nå? Noen med erfaringer?
Maddemor-1 gutt+1 jente:) Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Skjønner at du er frustrert kjære deg, men det er fortsatt veeeeldig tidlig å teste altså........ Prøv å vente i alle fall et par dager før du tar ny test (på morgenurin så klart). Håååper virkelig på positiv test for deg, men det er som sagt for tidlig å håpe på noe som helst ennå. kan være du er en som produserer hcg sent og da kan det hende du ikke tester skikkelig positivt før etter ikm-dagen.... Hvis du er gravid da og er 10 dpo i dag så kan det være at egget festet seg bare for noen få dager siden og da er det ikke mye hcg i kroppen ennå. vanligvis fester egget seg 5-10 dager etter EL..... Krysser alt jeg har for deg og følger med på oppdatering fra deg her inne:) Klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå