lille solstråle Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 MIn datter på nå 3 mnd er født blind. Hun har visstnok noe som heter colobom og er meget hardt rammet. Flere som har opplevd dette? Evnt hørt noe om det???
gap Skrevet 24. mai 2010 #2 Skrevet 24. mai 2010 Hei. Min datter er også født med colobom. Datteren min har svært dårlig syn på venstre øye,men høyre øyet er friskt heldigvis. Hun er til oppfølging på sykehuset hver 3 mnd til kontroll av øyet. Datteren min er tre år. Føler veldig med dere og bare ta kontakt hvis dere lurer på noe.
Anonym bruker Skrevet 22. juli 2010 #3 Skrevet 22. juli 2010 Hei. Min sønn på 12 år er født blind. Men han har en annen diagnose. Håper det går fint med dere alle. Det er en vanskelig tid. Jeg opplevde MYE sorg og sinne det første året. Men det kommer til å gå bra med dere og barnet ditt. Min sønn er fantastisk flink og klarer seg veldig bra i hverdagen. Han er min største skatt Ta kontakt med: Huseby kompetansesenter Tambartun kompetansesenter Foreningen for foreldre til svaksynte og blinde barn; Assistanse søk hos nav på: hjelpestønad grunnstønad søk hos kommunen på: omsorgslønn. MAsse masse lykke til Stor klem
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå