Gå til innhold

Baby bitt og klort av katt

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jenta mi på 9mnd ble bitt og klort av katten vår i dag (hun dro den i pelsen).

Jeg vasket med klorhexedin og ser på vaksinasjonskortet at hun har fått en stivkrampevaksine (tetanus).

Bittet og kloringen gikk litt gjennom huden så det er rødt. Får ikke tak i helsestasjonen. Men tror dere at det går bra? Bør jeg ringe legen?

Hilsen litt hysterisk mamma kanskje

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Holdt et øye med det, går nok greit siden du har renset. Har aldri opplevd at det har gått infeksjoner i kattebitt og klor på mine barn, og de har had endel klor og bitt oppigjennom. Litt rødt er helt naturlig reaksjon. Bare pass på å se etter puss og følg med sårene.

Skrevet

Katt- og hundebitt (sett bort fra rabies) er mye rensligere og tyggere enn bitt fra mennesker :o) Alddri/sjelden komplikasjoner oppstår på småsår fra disse..Ser da selvsagt bort fra kloring/bitt etter "overfall" av ovennevnte dyr :o)

Tror det går bra. Vår minstemann blir bitt og klort i tide og utide av kattene vår og bestemoren sin..Ja, HAN er slem først, at han ALDRI lærer lurer nå jeg på :o)

Skrevet

Det går helt sikkert bra! Han er jo vaksiner også:)

2søtesmå: Derimot synes jeg det virker som et større problem at bestemoren biter, selv om poden er slem først;)

Skrevet

He-he....Det var dagens...Jeg ser det for meg...Håper alle skjønner det er KATTEN til bestemoren.:o)

..At ikke moderator nå leter opp IP adressen min, finner ut hvem jeg er og leter opp barnest bestemor og tar ungen fra oss :o)

Skrevet

hihihi fantastisk

Den tror jeg holder seg vittig hele helga 2søtesmåh:-DD

Kan også se det for meg,hahaha

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...