Gå til innhold

Får dagpenger av nav, nå har jeg begynt med en jobb de rman får betalt på akkord...

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvordan skriver man inn det på meldekortet? Det er ettersom dagsform og sånn hvor mye jeg jobber og tjener pr time, nav vil jo aldri få sjekket om dette stemmer da? Altså jeg tjener f.eks en dag 600 kr på 2 timer, en annen dag 600 på 4 timer. Hvordan skal jeg dokumentere dette? Jeg skal søke svangerskapspenger om ikke lenge, og da vil de ha dokumentasjon på alt jeg har tjent de siste 10 mnd.

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hvor mye du tjener er helt uinteressant, det er kun antall timer de vil vite. Når du søker om svangerskapspenger legger du ved kopi av lønnslipper. både fra jobben og nav så blir det beregnet et gjennomsnitt om jeg husker riktig.

Skrevet

du skal krysse for timene jobber uavhengig av om du tjener 20 eller 1000 kr . pr . time. Og NAV sender faktisk OFTE forespørsler til arb.givere om å få dokumentert antall timer en arb.taker har jobbet. Arb. givere er forpliktet til å svare på slike henvendelser.

Skrevet

Ja skjønner nav kan høre med arbeidsgiver, men arb.giver vet ikke hvor lang tid jeg bruker, da jeg jobber hjemme med denne jobben og har faste leveringer en eller to ganger i mnd. Jeg blir trukket i skatt og greier, så alt er lovlig og sånn.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...