Gå til innhold

weekendtur til tallinn, i 6 mnd ??

Anbefalte innlegg

Skrevet

Meg og sambo tenke oss på en weekendtur til tallinn i juli, billig kos rett å slett siden pengene prioriteres andre steder. hovedgrunnen var jo fordi jeg kunne tenkt meg en ordentlig god spa behandling til billig penge, MEN så slo det meg ; magen min!! :P har hørt de har slike "gravide benker" her i bergen på ulike massasje steder, men har de slikt også i tallinn, eller om noen har erfaring med en slik reise ut i svangerskap?? :-)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Å reise til tallin er greit. Men vær forsiktig med masasje og eteriske oljer.

Det meste går bra, men det er noen punkter de må unngå.

Det samme med oljer.

Når det gjelder benker kan du vel skrive en mail og spørre dem.

Skrevet

Jeg har fått meg fortalt at veldig mange spa-steder ikke vil gi massasje til gravide. Du må spørre om de har egne behandlinger for gravide i så fall. Dette pga noen eteriske oljer og forandrigner i ledd/muskler under graviditet som kan gi problemer ift massasje.

Men uansett kan det vel være deilig med ansiktsbehandling, fotpleie e.l. som ikke innebærer massasje!?

Skrevet

takk for svar! Jeg viste ikke det med oljene og massasjen så godt å få høre det :)

jo tenkte å bare ta ansiktsbehandlinger, pedikyr o.l vis jeg ikke kunne det andre! men har ikke lyst å gi opp før jeg har undersøkt ;)

Skrevet

Hei!

Jeg tok en massasje på ryggen tidligere i svangerskapet (rundt uke 15), her i Norge. Massøren fortalte da meg at man ikke skulle massere korsrygg el bein, da dette kunne sette igang fødsel. Jeg fikk massasje på øverste del av ryggen pluss at hun tok i nakken og ansiktet. Jeg fikk dette som en gave og kunne ligge på vanlig benk da det var så tidlig. MEN her i Norge har vi mye informasjon, har de like god informasjon i Estland? Det er veldig ulikt i forskjellige land hva de praktiserer. Jeg hadde ikke turt å stole på massasje/oljer i utlandet. Da hadde jeg valgt trygge områder som pedikyr, manikyr, ansikt og hår. Dette var min mening.

Skrevet

takk :)

ser nok ut til at massasje drømmen går i vasken dette året ,

men får heller unne meg den type behandling neste år! Trenger den sikkert mer da ;)

ferie blir det uansett :D

Skrevet

Ferie høres helt perfekt ut =)

Og ja, neste år kryper du nok inn på knærne for å få behandlinger ;p

God tur og kos deg uansett!!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...