Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Noen med erfaring med tanke på stormberg sitt reintøy, dresser og jakker ?

Fant en side med greie priser på stormberg yttertøy, men har ingen erfaring med det merke og skulle likt å vist hvor holdbart det er.

Med tanke på varme, vanntett og komfort for de små.

Har reflex sin vår dress til gutten min nå, men den er så høy i halsen at den blir iriterende for gutten min når jeg har den helt opp glida, hvordan er stormberg der ?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

vi har en del stormberg, og er godt fornøyd. har utedress for vår/sommer/høst, og den er solid og god og bruke, så har bare positivt og si. :-)

Skrevet

Fikk regntøy i presang. Det ser ut til å være veldig bra så langt, men har jo ikke brukt det så mye enda.

Stormbergs sydvest bruker jeg selv og er veldig fornøyd fordi den ikke er så stiv som den til HH.

Skrevet

topp :) takker for svar !

Skrevet

Hviken side er dette? Kjente jeg ble veldig interessert:-)

Skrevet

stormberg vårdressen er kjempego dattera mi på 2 har den :-)

Skrevet

jeg hadde stormberg regntøy til jenta mi sist... var veldig fornøyd og skulle kjøpe det igjen. men de var utsolgt så jeg kjøpte reflex i år.

• 3 uker senere...
Skrevet

Har en dress som heter Bravo fra stormberg, men er absolutt ikke fornøyd med den. Det er en av de billigste dressene deres(799,- el noe sånt, kjøpte den på salg til 299,-). Mulig vi har fått et dårlig eksemplar for teipen i sømmene løsnet etter ett par ukers bruk, og er absolutt ikke vanntett lengre. Men den er veldig fin å bruke ute nå når det er tørt, og man bare trenger noe litt vindtett og beskyttende utenpå.

Til tross for dårlig erfaring med akkurat denne dressen, er det godt mulig jeg kommer til å prøve en av de andre dressene deres etterhvert(når snuppa har vokst ut av reimadressen sin), bare fordi jeg har kjempegod erfaring med voksenklærne til stormberg :) Og så digger jeg profilen til stormberg; miljøbevisstheten og samfunnstenkningen(de satser på inkluderende arbeidsliv, dyreetikk, etisk handel osv.)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...