Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Har noen en god oppskrift på hjemmelaga potetsalat som passer til grillmat?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 jeg lager en veldig enkel som er god.... koker 6 poteter, i terninger. Ha i litt purreløk og valig løk. Blander en halv boks med rømme med et par ss majones. Har i litt sitronsaft, 1ts sennep, salt og pepper. Den liker alle
<3 lykkeligeida er mamma <3 Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Du kan få en av meg også. denne syntes jeg er super god og alt forsvinner når jeg lager den. 8 poteter kokes og avkjøles. Kuttes opp i litt store biter. 2 bokser lettrømme. 4-6 s.skjer med rømme 2 gode skjer med sennep (en som er god og rik på smak.) Dette røres godt sammen. Sukker og gressløk smakes til og potetene veltes oppi og settet kaldt helst et dødn. (trekkes da godt inn i potetene.) NYDELIG! om man ikke liker så godt sennep så prøv deg frem med en s.skje og se hvordan det blir. (Smaker ikke sennep altså) LYKKETIL! (dette er til ca 6 pers)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Bare man unngår majones, sennep og alt annet som er ødelagt av eddik, blir det en utmerket potetsalat.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå