Gå til innhold

Noen som har vært i parterapi her? Hvem var dere hos?

Anbefalte innlegg

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Og funka det? hva ble sagt og gjort?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Vi gikk og fikk hjelp på familie(vern)kontoret. Veldig fornøyd! Hadde ikke vært gift nå hvis vi ikke hadde fått hjelp. Terapeuten var flink til å se oss begge to. Flott å ha en "nøytral" peson til å hjelpe oss.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Takk for svar :) Da er det rette instans hvertfall!

Skrevet

Familievernkontoret. De hjalp oss til å se at vi faktisk kun var venner, og at det var urettferdig mot et lite barn at vi faktisk ble boende sammen bare på grunn av henne.

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Æsjbæsj, feil svar ;o)

Men altså, det er ikke helt sånn ståa er her da :)

Skrevet

Nei, kunne tenke meg det:) Men det er kjempefint å få noen utenforstående til å komme med innspill. Det blir alltid feil dersom man vil ha en i familien som skal hjelpe, de greier vel neppe å være så nøytrale.

Masse lykke til i alle fall:)

Gjest Sekretøsa
Skrevet

Ja, det er det jeg også tenker. Selvom gubben hardnakka nekta, så har jeg fått han til å innse at det er til det beste. Håper også at det hjelper for oss begge at en nøytral part kan snakke oss (han) til fornuft.

Takk for det :)

Skrevet

Vi var på Familievernkontoret syntes han var helt tafatt.....men det kommer det kommer jo helt ann på hvilken rådgiver du får.

Men vi kom i kontakt med en som driver med coacing- parterapi og egenutvikling, han var veldig flink og kom med mange gode innspill og endret den onde sirkelen vi var kommet inn i .

Tror jeg hadde sittet inne for mord- hvis vi ikke hadde kommet oss i parterapi:))

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...