madike Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Hei alle flinke damer! Tenke vi kunne ha en motivasjonstråd der vi skriver litt om hvilken dag vi er på og hvordan det går med treningen og kroppen Så kan vi pushe hverandre når det går litt tungt og motivere hverandre med fremgangen vi gjør. For dette kan jo bare gå fremover uansett hvor tungt det er
madike Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #2 Skrevet 14. mai 2010 Kan jo begynne med meg selv:) Har ikke trent på et år, og er virkelig ute av form! Ferdig med dag 5 i går. Var svintungt de 2-3 første dagene! Styrken i bena er allerede mye bedre og kondisjonsdelene går lettere Ikke merket noe på vekt og mål enda.... Går endel turer i tillegg, tror det hjelper på gangsperra:)
Fire småtroll Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har trent 9 ganger på nivå 1 nå. Jeg trener ikke i helgene så det blir en økt hver dag mandag til fredag. Jeg spiser som en hest, alt fra sunn mat til sjokolade å is så vekta har ikke gått ned i det hele tatt. Har bestemt meg for at kostholdet også må med nå som jeg straks skal begynne på nivå 2. Men jeg har jo resultater likevel Treningen går kjempelett nå, nivå 1 sitter i kroppen og jeg kommer meg glatt gjennom, gleder meg til nivå 2. Jeg hår gått inn 1 cm rundt hvert lår og nesten 2 cm rundt midjen. Armene har samme målet på målebåndet men har forhåpentligvis blitt litt strammere de også!
Fire småtroll Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 http://www.amazon.co.uk/Jillian-Michaels-Day-Shred-DVD/dp/B002RNOS2Y/ref=sr_1_1?ie=UTF8&s=dvd&qid=1273832147&sr=1-1 Jeg bestilte herfra og fikk den på under en uke. Vet andre her har bestilt fra play.com men da har det tatt litt lenger tid å få den.
Tired mama Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Jeg skal trene for 4. gang nå i kveld. Har vært innmari støl de siste dagene. Magen, leggene, lårene, skuldrene, armene, brystet.... Dette MÅ jo bare være bra trening! :-) Har ikke trent ordentlig siden jeg ble gravid med førstemann for 5 år siden. Har foreløpig ikke lagt om kostholdet, men det må vel til det også om man skal oppnå gode resultater...
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Det er jo søren meg the biggest looser! Utrolig effektivt og jeg er helt sjokkert! Gjør faktisk ikke så mye med maten, annet enn mindre brød, mindre og oftere måltider og spiser ikke snop/ brus/ alkohol. Lurer på når det stopper opp. Vekten altså. Har 15 kg jeg vil ned (egentlig 18 men det tror jeg nesten blir vanskelig?) Andre som har sånne resulteter? Jeg har ikke fått målt meg så jeg vet ikke på cm. Men den digitale vekten slår ikke feil. Veldig moro! Det er håp for badesesongen Jeg trener på morgenen og har supergod samvittighet hele dagen. Merker jeg er litt sliten i knærne på kondis treningen. Er dritsliten etter hver økt og strekker ut etter eget tempo. Har ikke vært spesielt støl. Vi er flinke!!!
Kaffemocca Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er på dag tre på nivå en i dag. Og jeg må si at det var den værste økten! men så deilig det er etter på da:-) Målte og veide meg den dagen jeg begynte,og skal måle igjen når det har gått en uke, spennende! Men er det noen av dere som har gode forslag til hvordan jeg bør trene etter de 30 dagene for at ikke alt skal være bortkastet?
enpå3ogenpå1 Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 går litt fort når en bare kopierer teksten sin fra et annet innlegg. Men jeg har altså gått ned 2 kg på fem dager! Bare lo når jeg fikk på vekta (vel, hvis man ser bort i fra at den viser altfor mye i utgp.) Synes treningen går greit nå og er spent på nivå 2. Svar til deg under her: jeg vet ikke hva man bør trene etter de 30 dagene. Kan vel ta annenhver dag med ett av programmene? Jeg for min del tror jeg kommer til å kjøpe flere dvd'er av henne. Har sett litt på the biggest looser og er imponert over treningen hennes! Og hun har vært ganske overvektig selv også, de viste et bilde av henne på et program. Så wow - det er mulig
second_time Skrevet 14. mai 2010 #10 Skrevet 14. mai 2010 Husker ikke helt når jeg begynte, men tror jeg er på 14 dager nå. Er på level 2. Jeg trener alltid 30-40 min i tillegg til shred. Enten spinner jeg, løper eller så bruker jeg en annen treningsvideo. I dag tok jeg level 2 to ganger. Ikke å anbefale. Ble helt svimmel på slutten der Jeg har lagt om kostholdet, men spiser fortsatt litt snop. Klarer ikke å la være : / Jeg har til nå gått ned 3 kg. Veldig fornøyd med det
madike Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #11 Skrevet 18. mai 2010 Hvordan går det med dere andre? Jeg har gjort unna 8 dager nå...tok fri i går. Men har fått så fryktelig vondt i ryggen. Gjør vondt når jeg hopper og når jeg tar situps og ryggen blir preset ned mot gulvet. Æsj! Lurer på om det er den bråe treningsstarten etter å ha vært innaktiv i et år...i tillegg til at jeg har ganske tunge pupper for tiden. Men jeg prøver å fortsette og håper jeg ikke gjør vondt værre...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå