wirre;o) Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Skal reise sammen med verdens søteste lille tantebarn og hennes foreldre pluss oss wirrene. Noen som vet hvor langt det er fra hamresanden camping til parken? Kan man gå? Vi har to dager i parken, med to stk på snart 1 år og ei på 3,5 år. Er det nok? Er det spisesteder der som egner seg?
*Rutletutt* Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Så gøy! Kan ikke svare på spm dine..he, he - men vi skal også dit i sommer med ungene og gleder oss veldig! Vi skal på på et hotell rett utenfor parken og skal på Sabeltann-forestillingen. Gleder meg så masse på ungenes vegne:-) Hamresanden har jeg vært på for mange år siden (ikke campingen, bare stranden) og det er jo kjempefint der:-) Husker ikke hvor langt det var fra parken desverre... Når reiser dere? Vi skal i slutten av juli, så er enda en god stund til.
wirre;o) Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Vi reiser siste helgen i mai, med fredag og lørdag i parken. Satset på å være der utenfor turistsesongen, pluss en mann som ikke kan ta ferie i juni og juli.
*Rutletutt* Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Sikkert greit å unngå verste turist-sesongen ja;-) jeg har en mann som har det super-travelt på jobb frem til juli, jeg da;-) Er ikke så lenge til da, så god tur!:-)
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Hei! Hamresanden ligger ca 10 min unna, med bil. Kan være det går busser, men vet ikke helt sikkert. Bor et lite stykke unna jeg, så jeg må kjøre bil hvis jeg skal dit. Er en del spiseplasser i Dyreparken, men det er fryktelig dyrt! Mamma og pappa tok alltid med seg en kjølebag med mat i, da vi var små og var i Dyreparken. Da vet man at man har mat ungene liker, og man slipper å ruinere seg på mat. Blir fort dyrt, særlig hvis dere skal være der i to dager. To dager vil jeg si er mer enn nok, men nå har jo jeg vært i Dyreparken utallige ganger, så det er nok ikke like gøy for meg som for dere
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 mamma til verdens fineste: hvordan er det å ha med barnevogn i parken? tenkte å ta en tur i sommer vi også, men gutten vår er bare 6 uker nå. så da blir han vel 3 mnd ca når vi hadde tenkt til å reise. blir mest for min egen del,komme oss litt bort. men er det greit med barnevogn der?
Ella & gull med smilehull Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Kan ikke gå nei, men det er ikke langt med bil eller buss. Dersom løvene i parken skulle brøle høyt, vil du kunne høre det på Hamre (noe de forøvrig aldri gjorde da jeg bodde i området). Som det blir sagt over her så er det ganske dyrt i parken, men nok av spisesteder, og gratis barnemat fra Nestle til de yngste. Lurt å ta med egen mat, og det er mer enn nok av bord og benker hvor man kan spise medbrakt. Barnevogn i parken går forresten veldig bra, ikke noe problem å komme frem med mindre det er stappfullt av folk, og da er det vanskelig for de uten vogn også.
Kamomille Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Ta med kjølebag med egen mat! Det gjør alltid vi siden maten i parken er dyr, og det er mye junkfood. Bruk heller penger på is og litt snop, eller bakevarer i Kardemommeby:)
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Ja, det går veldig greit med barnevogn Er jo en familiepark, så hadde vært dumt om det ikke var egnet for småbarn og God tur
ellen-propellen Skrevet 14. mai 2010 #10 Skrevet 14. mai 2010 Det er masse spisesteder i parken,og alle (untatt 1)er egnet for barn i alle aldre. Jeg anbefaler dere å ta med lunsj,for man får kun kjøpt middag eller kaker i parken. Så hver gang jeg er der savner jeg brødskiver (eller baguette ol). Nestle har gratis produkter til barn under 1 år på de fleste serverings stedene der inne. Ha med masse penger til tøy og leker! Jeg bruker en liten formue hvert år på sabeltann kjoler,dyreparken joggedresser osv. Og mye er skikkelig fint,derfor blir det fort dyrt:-( Det er for langt å gå fra hamresanden til parken,men det koster nok ikke mye med taxi:-) 100 lapp kanskje.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå