Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Jeg er nå på vårt 3 IVF forsøk, og har hver gang hatt utrolig vondt i brystene. Regner ikke dette som ett symptom på graviditet, da di andre forsøkene var negative. Andre som har det sånn? Er idag på rugedag 7, gruer meg ihel til og ta test denne gang... Men krysser fingrene. Syns det er utrolig greit og gå inn på denne siden og lese hvis det er noe jeg lurer på, finner svar på det meste. Stå på alle sammen en dag er det vår tur:-)

Fortsetter under...

Huff da, høres ikke så greit ut...

Er selv temmelig ømm ja, men ikke vondt... Kjenner godt at de er det og kulden hjelper ikke på....

Dett er første gang jeg bruker denne med. og har nå vert konstant kvalmen i 1 uke, med endel murring i livmoren... Men slik jeg forstår det er dette ikke uvanlig... Vet ikke helt med den murringen, tror vel bare en skal føle seg oppblåst og det gjør jeg ikke.... Men er vel ganske flink på å kjenne etter det meste i disse rugedagene;-)

Lykke til;-)

heia, har fått vondt i brystene hver gang eg har gått på Cyclogest.og har vondt denne gangen og, og merker det at de er ganske ømme og vonde. går på dem for 4 gang nå, mine tester har og vært negative, men venter i spenning nå denne gangen. skal ta testen på lørdag.

Ja en kjenner etter hvert minste tegn:-) Og prøver og ta alt i positiv retning.

Det gikk ikke for oss denne gangen heller, testa negativt igår.... Nå tar vi en pause til over sommeren..kjenner meg ganske motløs akkurat nå.

Men håper det går bra med dere andre:-) krysser fingrene for dere:-) Lykke til:-)

Annonse

takk for det maoi :-) men eg krysser fingrene for deg til neste gang :-)

men ikke gi opp håpet, det er det som er viktigest, hvis testen er negative hos oss denne gangen og, så blir det nok og vente til over sommeren...

klem :-)

Nei vi gir ikke opp, det gjelder og holde motet oppe:-) Men skal bli godt med noen måneder uten og tenke på det.

Er veldig spennt på hvordan det går med deg imorgen, så det hadde vert kjempekjekt om du ville oppdatere:-) Krysser alt jeg har:-) Klem

Så synd..... Håpet virkelig på dine vegne... Men nå koser vi oss denne sommeren og ikke tenker på hormoner, sprøyter og ubehaghelige "legebesøk". Så stiller vi med nytt mot til høsten. En dag blir det nok vår tur:-)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...