krysserfingrene:) Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Jeg var mer aktiv her inne før jul, men nå er jeg klar til å fortelle dere en gladhistorie. Jeg har en gutt på 8 år fra før av og da jeg og min samboer, som ikke har barn fra før av, bestemte oss for å få barn sammen trodde jeg ikke at det skulle by på problemer. Jeg har funnet ut at jeg blir gravid ganske fort, men mistet i uke 13, uke 7 og uke 10 på halvannet år og havnet under habituell abort statistikken. Jeg ventet på utredning, men ble ved "uhell" gravid igjen:) Etter å ha lest mye her inne fikk jeg truet meg til Albyl- E.....legen mente det ikke hadde noe å si, men ga meg en resept allikevel. Vi ventet vel hele tiden på en abort til og rundt uke 10 fikk jeg kjempe sterke smerter i korsrygg og mage. Men det viste seg å være urinveisinfeksjon. Vi har ikke våget å tro at det skulle gå bra denne gangen, men nå er jeg 30 uker på vei og har en stor mage. Og om to måneder kommer det en liten gutt til oss. Ikke gi opp, neste gang kan være gangen det klaffer. Lykke til alle sammen.
Håpet ble virkelighet! Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 Så herlige nyheter - nå ble jeg glad!! ) Det var lenge siden jeg hadde sett nicket ditt her inne, men såå hyggelig å høre fra deg nå da, må være herlig med stor mage og at alt ser så fint ut - gratulerer! Hadde håpet mitt forsøk nr 4 skulle være det som lykkes, men ble oppdaget en MA i uke 15 desverre. Tar en liten pause i prosjektet nå for å gifte oss og ta en velfortjent ferie til utlandet i juli. Så krysser jeg fingre for at jeg kan formidle en gladhistorie om et års tid heller noe, må jo bare fortsette å håpe!! Lykke til videre og kos deg! )
krysserfingrene:) Skrevet 16. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 16. mai 2010 Jeg skal krysse fingrene for at det klaffer for dere også. Vi hadde egentlig tenkt å ta oss en lang pause, ble så slitne av disse berg og dalbane følelsene. Så tror det kan bli godt for dere med bryllup og ferie:) Noe helt annet å tenke på Masse lykke til med bryllupet:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå