Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Får vann i munnen bare ved tanken, syns det er så sexy! Hvilken herrebunad syns du er den fineste/tøffeste/mest sexy?
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Mannen min sin er ferdig til dåpen i som skal være i høst, da blir det bunad på begge to :-) Synes det er dødslekkert, og gleder meg til å se han. Flosshatt og greier :-) Vanskelig å si hvilken som er den fineste, men synes Nordmørsbunaden med brokadevest og flosshatt er kjempetøff :-) Selv er jeg fra Sunnmøre og har Sunnmørsbunad, men synes herrebunaden derifra er kjip og kjedelig... Det er stas på 17. Mai å få se kjekke menn i bunad. Flere menn burde hatt bunad :-)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Mannen min har Nordfjordbunad, han er 193 høy og driiitfin på 17.mai!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg syns også menn med bunad er utrolig sexy. Mannen min har sunnmøtsbunad, den er maskulin og fin.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 menn i bunad er kjempefint. Liker menn i uniform generelt, jeg da:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Jeg synes menn i bunad ser helt komiske ut.
Himmel og hav Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Menn i bunad er generelt snasent. Både øst( med lang bukse) og vest - Telemarksbunaden er flott!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Tror jammen ikke det finnes noe mer sexy enn en mann i bunad, jeg. Og hva slags bunad det er spiller ingen rolle. Det er hot uansett!!
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #11 Skrevet 14. mai 2010 kjempefint.. Bortsett fra flosshatt, må jeg desverre si..Det er bare komisk..
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #12 Skrevet 14. mai 2010 Menn i "ekte" bunader er kjempekjekke, men når jeg ser menn i "Spar-Kjøp" bunader og lignende må jeg faktisk bare le, det ser rett og slett ELENDIG ut :-(
brooklyn Skrevet 14. mai 2010 #13 Skrevet 14. mai 2010 Jeg sikler lett etter menn i bunad, synes det er aldeles vidunderlig. Har lyst at husbonden skal få seg bunad til 40årsdagen, men han hadde bare blitt sur. Storebror på 4,5 år sa i dag at han ønsket seg ny bunad når han ble stor. Da ble jeg kjempeglad. Selv om han også vil skifte navn til Andreas og jobbe i leketøysbutikk når han blir stor, ved siden av jobben som politi. Får håpe det med bunaden holder, ihvertfall!
Gjest Skrevet 14. mai 2010 #14 Skrevet 14. mai 2010 Vossa bunad; aaaah! Bare det er grunn nok til å legge 17.maifeiringa til Voss og omegn.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #16 Skrevet 14. mai 2010 Noen skrev.. menn i "ekte" bunader var fint.. Her må jeg si at: "Ekte" menn i bunad er fint:) hehe.. altså.. ikke lubne, tynne eller kortvokste fise menn.... men staute høyreiste menn er "bærre lækkert"!!)
Mammaen til Annabel <3 Skrevet 14. mai 2010 #17 Skrevet 14. mai 2010 Menn i bunad er det fineste jeg ser Her gikk jeg og svigermor sammen og overtalte samboer til å få seg bunad (svigermor betalte). Han er supersexy i bunad. I min familie har så og si alle bunad. Pappa, min bror, onkel, fettre, samboer, svoger og så alle jentene også da. Jeg synes Fanabunad og Hardangerbunad er finest til menn
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå