Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Skrevet

Lillegutt har en tendens til å våkne alt alt alt for tidlig! Jeg skjønner ikke hva jeg skal gjøre.. han er snart 10 mndr, og våkner rundt 5 hver morgen.. Legger seg alt mellom 7 og 8.. har prøvd å drøye han til ca 9, men våkner 5 uansett..

Han blir jo trøtt i 7 tiden igjen, så da må han ofte sove.

Finnes det sovemedisin for babyer?! ;-)

Og energimedisin for mor?!:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg prøver å utvikle en sånn medisin, skal gi beskjed når jeg lykkes!!!

Skrevet

flott at du er på saken! ;-)

Skrevet

føler med deg :)

har hørt at det finnes en energimedisin for mor som heter noe sånt som "pappakrefter", i slik form som hjelper med å ta sine skift med nattevåk osv. Men tror de var gått tom for det i butikken når min mann var og handlet sitt...

guttungen er syk med feber på 3.dag - min samboer lette etter ørepropper idag tidlig, for han "hadde så mye han skulle gjøre idag, så an måtte få sove". Joda, visst har han mye å gjøre, men det har han jo alltid....

heldigvis har jeg supermammakrefter. hah.. ;) dagens klaging..

Skrevet

Min holdt på sånn fra 9 mnd til rundt 1,5 år.. Det var ikke noe mirakelkur desverre.. Men det går som regel over.. det er trøsten. Og bytte på å stå opp hvis dere er to.

Skrevet

Jeg har lagt begge barna mine i seleposer i sengen fra de var 6 mnd. Dermed får de ikke reist seg når de våkner, og de sovner igjen ganske snart da. Lar de ikke ligge å grine i timer, i fare for å bli tatt i arrest av dib'ere her, men de får sutre litt og jeg står opp og gir de smokken. Min svigerinne har gjort det samme med sitt barn etter å ha hatt altfor tidlige morninger. Og det har gjort at hun sover lenger om morningene. Ja, babyen altså.

Lillewirre sov fra åtte til åtte og det gjør nå også minsten som er 10 mnd,

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...