Gå til innhold

Noen fra NAV?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg er ikke ute etter å starte en krangletråd, jeg vil bare høre om noen kan hjelpe meg. Jeg har vært og snakket med folk på NAV og ingen kunne fortelle meg hva jeg får i fødselspenger, selv ikke når de har rene tall å gå ut fra...dette gjør meg kjempeskeptisk...er ferdig utdannet nå i juni, og kommer til å jobbe så langt jeg klarer i sommer (termin i sept). Jeg har jobbet deltid ved siden av studiene, så jeg har rett på fødselspenger, men jeg ønsker å vite om disse blir regnet ut fra de siste tre måneders inntekt? Eller det lønnstrinnet jeg kommer til å ligge på når jeg går ut i permisjon? Det må jo være det mest rettferdige, for det er jo det jeg hadde kommet til å tjent hvis jeg ikke skulle ut i perm?

Jeg jobber så mye jeg kan nå, og jeg er kjempesliten, men dette styret rundt fødselspenger gjør at jeg ikke klarer å slappe av når det gjelder det økonomiske. Hadde man enda kunnet få et svar?! Og jeg må jo jobbe så lenge som mulig og vente så lenge som mulig med å søke om penger, for at inntekten det regnes ut fra skal bli så høy som mulig. Dette tar jo knekken på meg!

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...