Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #1 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er ikke ute etter å starte en krangletråd, jeg vil bare høre om noen kan hjelpe meg. Jeg har vært og snakket med folk på NAV og ingen kunne fortelle meg hva jeg får i fødselspenger, selv ikke når de har rene tall å gå ut fra...dette gjør meg kjempeskeptisk...er ferdig utdannet nå i juni, og kommer til å jobbe så langt jeg klarer i sommer (termin i sept). Jeg har jobbet deltid ved siden av studiene, så jeg har rett på fødselspenger, men jeg ønsker å vite om disse blir regnet ut fra de siste tre måneders inntekt? Eller det lønnstrinnet jeg kommer til å ligge på når jeg går ut i permisjon? Det må jo være det mest rettferdige, for det er jo det jeg hadde kommet til å tjent hvis jeg ikke skulle ut i perm? Jeg jobber så mye jeg kan nå, og jeg er kjempesliten, men dette styret rundt fødselspenger gjør at jeg ikke klarer å slappe av når det gjelder det økonomiske. Hadde man enda kunnet få et svar?! Og jeg må jo jobbe så lenge som mulig og vente så lenge som mulig med å søke om penger, for at inntekten det regnes ut fra skal bli så høy som mulig. Dette tar jo knekken på meg!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå