Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Hadde en venn til sønnen min (5 år) på besøk. De skulle få pizza (hentet fra pizzabakeren) og gledet seg veldig. Når pizzaen kom og de satt ved bordet, begynte denne vennen å grine; Han ble helt fra seg for det var tomat, skinke og paprika på pizzaen hans! Det var visst grusomt for han å skulle spise tomat og paprika. Helt greit det, jeg pella av(siden det ikke var mitt barn) Men det får meg jo til å tenke på hva denne gutten får av mat hjemme.......
Gjest Antarctica Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Sånn har vi hatt det annen hver helg i fem år. Bonusbarna spiste bare akkurat det de liker best. Glasur, men ingen kake, bacon men ingen egg, fløte og sukker uten jordbær osv. EN USKIKK, og rake veien til spiseforstyrrelse. Grøss og gru.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Kan jo være at han reagerte så sterkt pga at han kanskje er vant til å bli presset til å spise mat han ikke liker.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Nei i følge han selv, måtte han ikke spise noe annet enn ketchup og ost på pizzaen. og heller ikke spise grønnsaker hjemme. (men han er jo 5 så jeg tar ikke alt jeg hører for 100% sant)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Ok, det er jo ganske trist at han ikke er vant til grønnsaker. Har selv opplevd barn i den alderen som aldri får andre grønnsaker hjemme enn pommes frites. Konsistensen blir ukjent for dem.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå