Snabeltann Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Min 7,5 mnd reiser seg selv og går langs f eks bord eller senga si. Han holder seg med en hånd, slipper, og går et skritt før han ramler på rompa. Han krabber vanlig krabbing, og setter seg opp selv selvsagt. Han kan si pu til pus og ys til lys. også vinker han på kommando, det er så søtt. Broren gikk da han var 9,5 måneder, men han krabbet ikke, ikke ålte seg en gang. reiste seg bare opp og gikk tipper han her går om en måned hvis han forsetter utviklingen i dette tempoet også er han bare den lille tassen! hva han ikke kan? Spise!! bare pupp.. sukk..
Anettemor82 Skrevet 15. mai 2010 #2 Skrevet 15. mai 2010 oj! det var jammen en flink gutt. Min på ca det samme kan rulle og skyve seg bakover og smiler det herligste smilet:) Er fornøyd med det. Broren kunne bare rulle over til mage på den tiden og gikk da han var 14 mnd så denne karen er mer frampå synes jeg.
lillejenta2 Skrevet 15. mai 2010 #3 Skrevet 15. mai 2010 Vår gutt er akkurat syv mnd og har ålt seg rundt i stor fart siden han var fem. Denne uken kom endelig fremskrittene igjen, han krabber og reiser seg opp. Dessuten sitter han på egen hånd, men har ikke lært seg å sitte opp fra krabbestilling ennå. Like rundt hjørnet tenker jeg. Han snakker ikke noe særlig annet enn masse babling, også har han ikke ro til å lære seg klapping eller vinking. Men vi synes han er supergod da. Bare litt plagsomt at han har lært seg at han kan være våken hvis han vil. Da står han i senga og gynger mens han holder seg i kanten. Før han selvfølgelig ramler ned med et brak...
Elina Skrevet 15. mai 2010 #4 Skrevet 15. mai 2010 Min ble 7 mnd for noen dager siden og er glad og smilende hele tiden. Ei skikkelig solstråle. Hun kan krabbe, reise seg selv, gå med støtte. Setter seg selv opp. Ja, hun reiser seg selv opp til feks stol og står deg glad og fornøyd. Går langs stolen. Hun slipper seg også og går noen skritt, de har jo ikke bedre vett enda:( Så rett i bakken. Synes ikke dette er noe bra, er stressa hele tia og løper etter henne hele dagen. Er livredd for at hun skal dette å slå seg hardt. Hun sier ting som se, mama, papa, dada, jaja, næ, dasi (når vi tar fram hopsi daisy), sier po eller a po når hun er sulten og vil ha pupp. Hun babler i det hele tatt mye... Ja, min er som din og det virker som det går veldig fort. Prøver det jeg kan for å hold tilbake for det er jo ikke så bra at dem går så tidlig. Det blir jo mye knall og fall Og vil ha babyen min tilbake:( Sukk...
Gjest eelis+kian Skrevet 15. mai 2010 #5 Skrevet 15. mai 2010 Oi, så morsomt, tidlige gutter du har! :-) Min ble 7 mnd i går, og kan rulle i alle retninger (og vil BARE ligge på magen, tilogmed når han ammes...), snurre rundt sin egen akse og skyve seg bakover. For ca to uker siden lærte han å åle seg fremover, og bare noen dager etter begynte han å prøve på å reise seg opp i krabbestilling. I dag fikk han det til ordentlig, og har brukt dagen på å stå på alle fire og vugge frem og tilbake, hehe :-) Han tok ett lite krabbesteg i morges, men så ramlet han pladask på magen! Dessuten kan han stå i "armhevingposisjon", det er ganske sykt å se på!! Det er nå ganske morsomt å se hvor fort de utvikler seg, her har det i hvert fall gått veldig i rykk og napp :-) Men han er en ganske stille kar da, sier bare "Æææh" og "Åååh" og brummelyder. Han høres ut som en tiger, hehehe.
m@rihøna Skrevet 16. mai 2010 #6 Skrevet 16. mai 2010 Oi! Høres som om du beskriver min lille gutt! Her er det kun pupp som er tingen:( Får ikke i han noe mat:( Han blir 8 mnd om en uke.. Men aktiv det er han! Kanskje ikke så langt fremme som din, men han krabber, setter seg opp og reiser seg! Synes det går litt vel fort her... Storesøster var litt mere bedagelig av seg;) Krabbet ikke før hun var over året og gikk ikke før hun var 17 mnd!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå