frøya2006 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 heia. satte inn 1 egg for en uke siden, men det eg lurer på om noen kan fortelle meg om eg kan merke noe forrandring nå om eg kan være gravide?? det er 4 gang nå me har satt inn...
Aget Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Heisan Tror det er veldig individuelt,når og om man kjenner noen graviditetssympt så tidlig. Noen kjenner det allerede bare etter noen få dager,men andre må vente lenger. Jeg kjente ingentig før jeg var 6 uker på vei med lillegutt(nå 19mnd) Han ble til på første IVF-forsøk i 2008. Nå driver vi med frys,og det tar dessverre lengre tid. Trur ikke du skal stresse med om du ikke får tidlige symptomer,du kan være gravid likevel:) Når skel du teste? Lykke til og klem:)
frøya2006 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 så kjekt at det gikk greit da første gang med dere :-) det er godt og høre at eg og kan bli gravide, at andre får det til og da skal eg og få det til :-) me har ikke fått frys me, me har ikke fått så mange egg klar til og fryse.. men eg skal teste om en uke... men drømte inatt at testen var positiv, og ei venninne drømte at eg var gravide og :-) men det er første gang eg har drømt at testen er positiv, de andre gangene så har eg gått med en ekkel følelse at den var negative... men krysser alt det er og krysse :-) når skal dere sette inn neste gang da??
Aget Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Så bra at du har en positiv følelse,det hjelper...:)det hadde jeg åsså den gang,var såsikker på positiv test og det var det:) Hvis eggene tåler opptining så har jeg innsett på onsdag. Har hatt 2 avbrutte forsøk pga tett slimhinne.,Men nå forleden var den på 10 mm og klar. Så nå håper og krysser jeg alt jeg har:) Dette er på Ullevål og er veldig fornøyd med de:) Du må oppdatere på testdag:) Klem:)
frøya2006 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 å så spennende da :-) krysser fingrene for deg på onsdag :-) håper på det beste for dere :-) eg gleder meg som en unge nå til lørdag om en uke :-) men du må og fortelle hvordan det går med dere :-) er spente med dere og da :-) men skal fortelle kos det går her og da :-) masse klemmer :-)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 15. mai 2010 #6 Skrevet 15. mai 2010 Det eneste sikre tegnet mitt er en tyngde eller spreng i livmoren...ellers er alt annet bare "juks og bedrag", og påvirket av de medisinene vi tar :-)
frøya2006 Skrevet 17. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 17. mai 2010 eg rekner med det at det er medisinene som gjør at eg har disse "gravide" symptomene... men eg er spente til lørdagen når testdagen kommer, men er nervøse og da, for dette er 4 gang me går igjenom dette her... har du klart det nurket1??
Nea og juniors mamma Skrevet 18. mai 2010 #8 Skrevet 18. mai 2010 Er nå gravid med nr to, første gjennom icsi og nå fryseforsøk og symptomene har vært ganske like til tross for mindre påvirkning denne gang. Første graviditet; mensmurring (livmoren som begynner å strekke seg) som kommer og går fra og med rd 8 og så stikkninger i eggstokkene (begynner å produsere progesteron for at kroppen ikke skal støte fra seg egget) fra rd 9. Nå kjente jeg stikkningene allerede rundt rd 8 og så kom murringen. Det som må nevnes er at denne gang kjente jeg det i bekkenet allerede rd 7. Jeg sliter med bekkenlåsning i ettertid av forrige fødsel og har rundt eggløsning og mens "vondter". Utenom dette begynte jeg å fryse rundt rd 10 (det sies at stoffskiftet endres og en derfor fryser..) Lykke til
frøya2006 Skrevet 18. mai 2010 Forfatter #9 Skrevet 18. mai 2010 eg merker forrandringer i livmoren, men er ikke sikker på om det er innbilt eller om det er noe annet, men krysser fingrene for at det er symptomer for at eg er gravide :-) men eg får vite det på lørdag :-)
missM79 Skrevet 19. mai 2010 #10 Skrevet 19. mai 2010 Jeg merker det på at jeg måtte tisse hele tida! Er vist hormonellt. Det begynte før positiv test nå sist. Er i uke 33 nå og venter bare på at han skal komme ut og hilse på! Har hatt en positiv test tidligere, men det var nok en kjemisk graviditet, men da og kom dette med tissinga... :-)
øynesomtinntallerkner Skrevet 19. mai 2010 #11 Skrevet 19. mai 2010 Jeg merket det på en lammende trøtthet, og den kom fort, sikkert bare etter ei uke. Det var derfor jeg skjønte at jeg var gravid:) Ellers merket jeg ikke noe spesielt tidlig i forløpet nei. Masse lykke til, dere er flinke. Har vært på forumet her mye før, når vi holdt på med forsøk. Må liksom innom innimellom:)
Nurket1 - prøver 2010 Skrevet 19. mai 2010 #12 Skrevet 19. mai 2010 heisann! Ja...klarte det på 9 forsøket :-) 16 uker på vei... Så alt er mulig! Lykke til!
frøya2006 Skrevet 20. mai 2010 Forfatter #13 Skrevet 20. mai 2010 det er godt og høre når andre får det til, det gir meg håp at me og skal klare dette her. men gleder meg spent til lørdagen, men merker det at eg har lyst til og ta testen nå, men skal vente til dagen.. men er ganske opptimist denne gangen. men hvis eg ikke er det, så skal me prøve igjen :-) gir ikke opp enda :-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå