Gå til innhold

Flere som har barn på 14 mnd som ikke går enda?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hun trekker bare føttene under seg, ikke noe interessert, men står veldig stødig ved bord og når hun holder i noe... Litt bekymret, skulle ønske hun gikk snart!

• 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
Skrevet

Hei !

Har tvillinger som nå er 18 mnd. De slapp ikke taket og gikk alene før de var 17 mnd. og en uke. Visste jo at de kunne da de gikk rundt bord, med gåbil etc, men ville bare ikke gå alene eller når vi holdt hender. Våre andre to var også sene med å gå uten støtte, 15 mnd. og 16 mnd. de går når de er klar tenker jeg, men må vel innrømme at jeg stresset litt denne gangen da de nærmet seg 18 mnd.

Skrevet

min tulle går ikke enda, 14 mnd til tirs, men hun går litt når vi holder henne i hendene, rundt møbler og med gåvogn/bil, men litt skeptisk enda, håper på det skjer noe mer snart begynner å bli litt stresset for at hun skal gå veldig sent, men hun går når hun selv vil....

Skrevet

Ikkje stress om ungen ikkje går ved 14mnd. Mini var 14 1/2mnd då han begynte å gå, men eg syntest ikkje det var noko seint.

Eg begynte sjølv å gå seinare enn kva han gjor, uten at det har plaga meg noko. Er det ikkje eit eller anna med at dei bør gå ved 19mnd alder som blir sagt?

Skrevet

har en på 15 mnd som ikke går enda.. men er ikke bekymret av den grunn. Guttene er vel generelt litt trege da :P men han er en reser til å krabbe:P meeeen vært fint om han begynner å gå snart, han begynner å bli tung å bære på!

Skrevet

min gutt nærmer seg 14 måneder og går heller ikke ennå. Har vært litt stressa for det, for jeg sammenligner jo med storesøster som løp rundt på samme alder. Men barna er jo forskjellige.

Skrevet

Vår datter på 14 måneder går heller ikke. I disse dager er hun nesten i gang med krabbing. Hun reiser seg heller ikke opp mot noe, bare opp på knærne.. Vi prøver å være mer bevisste på å holde henne litt oppreist så beina blir stivere og hun får trent seg. Kommer vel når det kommer :-)

Skrevet

Leah er snart to år, men hun gikk ikke før hun var 16 mnd (+1 dag ;o).

Viste egentlig ingen interesse for det i det hele tatt før hun plutselig vandret av sted :o)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...