moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Barna vil ha fersken kake. Marengs, masse krem og 2 bokser med fersken skåret i skiver. Det hadde vi nettopp. Jeg er glad i marsipankake, men barna er ikke veldig begeistet. Vi hadde det også nettopp. Jeg er den eneste som veldig gjerne vil ha sjokoladekake. Jeg har lyst å prøve på snickerskake, men tviler på barna synes det er noe stort. Kanskje den i tillegg til fersken =P
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 hva skal dere ha til middag? Her skal vi ha lapskaus og ostekake. Det skal bli godt:)
blond Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Den ferskenkaken din høres god ut!! Vi bruker ikke tid på matlaging 17.mai, har kun mat som bor i frysen nå.
auro Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Blir Oreo dream cake her. Prøver noe nytt, bruker ofte å ha noe med jordbær.
Fru HottenTott♥♥ Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Vi skal grille på 17.mai, blir det topp vær sitter vi ute blir det dårlig vær spiser vi inne.. Jeg skal bake en sjokoladekake og en bløtkake til mandagen. Vi blir ca 10 stk her hjemme til oss..
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 14. mai 2010 Vi skal spise ute og det gleder jeg meg til =D Blir kanskje noe dessert også da, men godt med kake og is på kvelden også =)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå