moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg farger mitt. Det er alltid den samme fargen, mørke brunt med en aldri så bitte liten anelse av rødtone. Har lyst å prøve noe annet nå. Jeg er ganske blek, men har fått litt farge i ansiktet. Jeg har blå øyne og lyse bryn som jeg farger lett. Jeg er ca 20 kg overvektig og har hår som går litt lenger enn skuldrene. Noen som har tips om en fin farge? Helst ikke noe veldig dyrt. Jeg må ha 2 farger og det biter dårlig på håret så det varer ikke så lenge om gangen =(
Ranveig R Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Fargar ikkje mitt. Er forholdsvis blond, men har blitt mørkare etter ungane vart fødd. Laga nokre lysare striper i fjor rundt påsketider, vurderer å gjere det igjen men veit ikkje om eg gidd. Eg tenker at du gjerne hadde gjort deg som blond? Blond er som regel ein bra farge til blå auge og lys hud, spesielt når ein får litt farge. Men veit ikkje kor lett det er å gå frå raud til blond...
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg farger det hos frisøren. Men må vel egentlig begynne å farge det hjemme og spare de pengene. Jeg er også veldig bleik om vinteren. Jeg har det da lysere, ingen sterke farger.. Men om sommeren og høsten når jeg har farge så har jeg farge i håret, rødt, orange, lilla alt etter som humøret tilater:))
Lene~mor til tre Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Når jeg var yngre farga jeg håret hele tiden hehe, men nå har jeg ikke farget håret på mange år..
moota m storebror&lillebror Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er egentlig født helt blond, men trives bedre som litt mørkere =) Får se om jeg finner noe spennende neste gang =)
lillesøster skal bli storesøster Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har ikke farget håret mitt på åresvis(snakker sikkert om 7 år) før jeg plutselig fikk et innfall for 1 mnd tid siden. Farget i en farge som ligner min egen farge, mørk brun, men det er litt rødnyanse i den. Også litt mer glans:) Kanskje jeg tør å farge det litt lysere neste gang.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå