moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg vil gjerne lære å ha mer tålmodighet og bli bedre til selvkontroll når jeg spiser og å vite når jeg skal holde munn =/ På toppen av hodet mitt idag her jeg sitter stup trøtt og lurer på å droppe resten av programmet og krype under nyvasket sengtøy =D
Ranveig R Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 * husarbeid generelt. Eg er eit mareritt når det gjeld husarbeid * eg vil alltid bli bedre til ting eg likar. No vil eg bli kjempefantastisk til å strikke, for eg har bestemt meg for (akkurat i dette sekund) at eg ein gong i framtida skal strikke dette teppet: http://purlsonancock.com/yahoo_site_admin/assets/images/gr_aran_afghan.89160916_std.jpg * og så bør eg bli flinkare til å rose enn å kritisere, spesielt mannen min
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Hmmm bare tre ting?? Jeg vil bli flinkere til å spare penger, legge meg tidligere, få en bedre livstil
mozell Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jeg vil bli bedre på å: - være impulsiv, finne på artige ting - holde huset i orden - selvdisiplin mht masteroppgaveskrivingen min!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå