moota m storebror&lillebror Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er god til å lage saus Jeg er god til å lage kaker Og jeg er god til å være der for mine venner. Selv om jeg har få og gjerne ville hatt flere.
mozell Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er god til å lage gulrotkake Jeg er god til å kjøre bil Jeg er god til å holde på hemmeligheter
Ranveig R Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 * eg er ein racer til å oppdra ungar (håpar eg) * eg er flink til å dele/raus. Eg deler alltid av det eg har dersom det kan hjelpe nokon på noko vis, eller gjere dei glade * eg er og kjempeflink til å vere tøff dersom nokon eg bryr meg om har blitt urettferdig behandla. Eg kan GJERNE ta ein telefon eller skrive eit brev eller ta ein konfrontasjon dersom eg er opprørt, spesielt på andre sine vegner. I tillegg er eg flink til mange praktiske ting, men lar bevisst vere å nevne det her. Synest det er typisk at damer svarar at dei er flinke til praktiske småting, men at det alltid er "større" ting vi ikkje er flinke til. Vi er ikkje flinke til å rose oss sjølv for dei vi ER, berre for ting vi kan. For all del, kanskje det er akkurat småting som sukkerbrød og skifting av lyspærer vi er ute etter i denne tråden, eg skulle berre ønske at vi kunne bli flinkare til å vere stolte av oss sjølv pga ting som faktisk BETYR noko i den store samanheng. Du er heilt sikkert ein fantastisk kakebakar, moota (det er IKKJE meininga å rakke ned på det!) men det siste punktet ditt fortel noko mykje viktigare om deg )
Kokkeli nyter våren:) Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er flink til å huske bursdager og merkedager til folk Jeg er flink til å finne på ting med barna mine Jeg er flink til å organisere
Lene~mor til tre Skrevet 14. mai 2010 #5 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er flink til å holde på hemmeligheter Jeg er flink til å huske bursdager o.l Jeg er flink til å bake
blond Skrevet 14. mai 2010 #6 Skrevet 14. mai 2010 * finne det som er bra og positivt * finne nye perspektiver på ting * organisering Kan komme på mange andre punkter, men du spør bare etter tre, *sutreputre*
blond Skrevet 14. mai 2010 #7 Skrevet 14. mai 2010 Enig med deg, Ranveig R, det er forbausende mange som har nesen i en gryte når de tenker på seg selv. Perspektivet er ikke stort. Flere burde ta seg fem minutter hver dag og finne ti ting de er fornøyde med ved seg selv, både de nære ting og i større sammenhenger.
Stellaborealis Skrevet 14. mai 2010 #8 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er flink til å; - lage mat - lage systemer(sånn generelt med det meste) - være positiv i utfordrende/krevende situasjoner
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå