Gå til innhold

Noen som har Iphone her?

Anbefalte innlegg

Skrevet

Jeg vurderer å kjøpe meg en apple iphone..

Noen som har en sånn og kan fortelle meg litt? Er den bra?Hva kan jeg gjøre med den?

Koster de applikasjonene som jeg legger til noe?

Jeg aner virkelig ikke noe,så please hjelp meg litt:)

Tusen takk:)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Love, love, love, fremdeles.

De applikasjonenen er enten gratis eller koster 6-10 kroner. Kommer an på. Jeg bruker bare de som er gratis.

Det som er så fint er at jeg har alt jeg trenger på en plass. Mp3-spiller: iTunes på telefonen. Kan lett synkroniseres med laptop hjemme og/eller kjøpe musikk rett fra nett på telefonen.

kalender: hvem skal jeg møte, barnehage, skole, jobb, private avtaler? Kalenderen har jeg med i stedet for en lubben filofax. Den varsler om avtaler hvis jeg ber den om det.

Fotoapperat og mulighet for å legge ut bilder av barna direkte på facebook (o.l.) til besteforeldre eller sende på rett på mail.

Så kan du jo ringe da. Eller sende sms/mms.

Sjekke værvarslinga, menskalender, det du vil den skal være.

Og deilig oversiktelig og fremdeles i live (og hel) etter 2 år og ørten fall i bakken.

Skrevet

Jeg fikk av mannen etter fødsel og jeg ELSKER den! Supert m touchskjermen, Internett er supert å bruke på den, spill i alle varianter, sjekke været, GPS, mailfunksjonen likebra som vanlig pc... Ellers er det mange Apps som jeg ikke har sett eller brukt fordi jeg ikke har orket sette meg inn i alt. Kamera og video funker greit, men fordrer en del lys. Har ikke brukt iTunes i særlig grad, men er nok like god som på iPod som jeg var kjempe glad i (bruker lite nå som baby alltid er med over alt). Løp og kjøp, sier jeg!

Skrevet

Men kan jeg gå inn på vanlig internett med den?Akkurat som jeg skulle satt meg på pc her hjemme?

gå på nettbank,facebook,vg,google,wikipedia osv?

Det frister veldig det her:)

Skrevet

Og de applikasjonene..er det en engangsum på 6-10kr eller er det i mnd?

Hvilke abbonement har dere?

Skrevet

Gubben spurte om jeg ville ha en ipod eller en iphone i bursdagsgave, siden han er i USA og en Iphone der koster rundt 300 dollars. Men jeg vet ingenting om de, så jeg kunne ikke si hvilken jeg foretrekker.. Tror jeg skal gå for en iphone, selv om jeg akkurat har blitt vant med mobilen min, en SE P1i.. :)

Skrevet

Internet er som hjemme ja. Kobler seg enten opp på det trådløsenettet eller via 3G/E. jeg har netcom minitalk og har 200 ringeminutter, 200 sms og 100 et eller annet nedlastingsgreier inkudert. Det holder for mitt bruk.

De applikasjonene er en engangssum:

Skrevet

Du vil ha iphone, trust me :)

Skrevet

Tror nok jeg kommer til å gå for en sånn ja,helt klart:)

Men hvor mye er 1000MB? Hvor mange timer på internett er det med tlf?

Og JA,jeg er helt grønn når det kommer til sånne ting,derfor dumme spørsmål,hehe:)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...