lille.pudding Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Kan graviditet ha innvirkning på linsene? Merker at jeg ikke kan ha de så lenge på av gangen som jeg pleier.. Får på en måte trykk bak øynene...
_Lotus_ Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Graviditet kan påvirke ja, slimhinnene blir påvirket av hormonendringer og kan bli tynnere/ produksjonen av tårevæske kan gå ned. Jeg kan bare ha linsene på meg et par timer i slengen, men det er pga det blir ekstreeemt ubehagelig og tørt. Vet ikke om det er det samme du opplever siden du får trykk bak øynene..
Bea80 & Gullgutten Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg bruker natt/dag månedslinser som jeg sover med i 1 mnd, genialt. Eneste jeg gjør er å dryppe øynene om morgenen med øyevdrypp (slatvann) for å slippe å blinke dem våte. Er alltid littegrann tørr etter å ha sovet, men merker ikke noe ellers. Utenom at synet blir litt dårligere når mann er gravid. Sist gikk jeg ned -2 i styrke.....denne gang tror jeg faktisk det har holdt seg ganske så stabilt....har ikke hatt behov for å øke styrken, så blir spennende på kontroll etter graviditeten/amminga om jeg har endret styrke denne gang....
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå