Kjernefamilien :) Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Hei, jeg har en sønn på 4 mnd han tok puppen de førse ukene ca 6 uker tror jeg det var, men så måtte vi begynne med flaske fori han ville ikke gå opp i vekt og hs trodde kanskje de var fordi jeg ikke hadde nok. Etterhvert ville han ikke a pupp i det hele tatt, jeg pumpet meg litt, men til slutt følte jeg at jeg ikke kunne gjøre annet enn mate, pumpe skifte bleie, så jeg gikk over på kun flaske... Men de siste dagene kjennes det ut som det begynner å komme melk igjen, burde jeg prøve å pumpe og se om jeg kan få tilbae melka mi? Noen som har vært borti det samme? Kunne jo hende at han ville ta pupp igjen nå som han er blitt så stor, desuten vrir han seg ofte mot puppen i håp om å få noe derfra... Jeg vil GJERNE amme... Gjorde det med datteren min og det var jo bare så koselig...
lille sprelle Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 HVis du bruker en rask smukk, så er det lett at barnet ikke vil ha bryst. Jeg har fremdeles melk (hvis jeg sjekker) selv nå 6 mnd etter ammeslutt, så om du vil begynne igjen, tror jeg ikke det er noe problem. Bruk treg smokk på flaskene - f,eks. boots apotek sin trepakning med flasker og smokker med "slow flow" på. De er tregere enn nr 1 smokker, men de får absolutt maten i seg.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå