*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Har akkurat arvet en flott vestoppland bunad av min mans snille mormor. Men det er sån at det ikke finnes noen cape til den. Og det vil jeg selvfølgelig ha. Noen som vet ca pris på en sån?
lisa2 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Hei Jeg har vestoppland bunaden. Jeg kjøpte stoff til capen på Husfliden i Oslo og mamma sydde den til meg. Det var ikke så veldig vanskelig, kjøpte mønster til også. Dette er vel ca3år siden nå og jeg betalte vel ca2000kr for alt tror jeg. Husk å ta med en stoffprøve eller lua til bunaden slik at du får samme farge på stoffet for det kan variere noe.
*Bluberrypai*og 3 prinsesser=) Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 Ok, det skal jeg gjøre:) Tusen takk:) Jeg er så utrolig lykkelig over bunaden min(hihi den er min nå, kan ikke helt skjønne det) Jeg har alltid ønsket meg en bunad. Og at snille søte mormoren til mannen min ville gi meg sin. Hun orker ikke å bruke den lenger, men uansett:):)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå