winneboo Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Ikveld reiste mitt barn til faren sin og blir der til tirsdag, dvs jeg er uten barn på 17 mai. Off hva skal man finne på da liksom?! 17 mai er jo for barna..hehe...for 2 år siden var hun også hos faren sin og det var den kjedligste 17 mai en ever. Eneste høydepunktet var å se kongen på gardeleieren men hva annent er å finne på for voksne på 17 mai i hovedstaden?
Monajenten Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Har du noen barnløse venner, som du gjerne kan ta deg en fest med på 16. mai? Da blir plutselig ikke 17. så viktig:-p
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Da jeg var barnløs og bodde i Oslo var champagne-frokost en god ting;) Jeg og noen venninner hadde den tradisjonen og startet 17.mai sammen hvert år. Og så var det konsert på Kuba og litt øl i parken på St.Hanshaugen med grilling og kos. Så hvorfor ikke samle noen venner til frokost, grilling eller noe annet kjekt?
....mammatilto... :))) Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 her skal vi ta det med ro...men skal til byen og se på folket,spise pølse og is. Til svigers på middag og ellers bare slappe av..orker ikke stress når jeg snart er 8mnd på vei
Mamma'n til blomsterbarna=) Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Trodde det sto "hva skal dere HA PÅ 17. Mai da?" hehe.. Joda, jeg skal ha på meg et tomannstelt! Siden jeg da har 12 dager igjen til termin eller noe.. Hihi! Men spm ditt.. Hehe. Jeg hadde ikke gjort noen ting om jeg hadde vært deg... Leid en serie og sett eller noe.. Men så skal det sies at jeg ikke liker den dagen noe særlig... Enten fryser du, eller så svetter du, bunaden klemmer, klær, skoene er trange eller vonde. Det er folk over alt, korpsene bråker... Nei huff, sov lenge du, stå opp og daffe hele dagen
winneboo Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Nei jeg sluttet å drikke for ett år siden, slutta også med røyk, så fest må jeg styre unna for å klare å holde meg. Mine barnløse venner bor i hjembyen min mange timer unna Men jeg har samboer da, men han vil vi skal henge med hans kamerater..hurra hehe
winneboo Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #7 Skrevet 13. mai 2010 Alle vennene mine bor flere timer unna, og de er så trofaste mot byen sin at de ikke reiser inn til hovedstaden for å feire 17 mai. Men det blir vel at vi er sammen med kameratene til samboer selv om jeg syns det er gørr kjedelig..hehe...
winneboo Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Det hørtes utrolig deilig ut gitt. Men jeg må ut noen turer for bikkja trenger sitt. hehe. lurer på hvordan hun reagerer på alt støy fra musikkorps og alt annent. Blir artig å se 12 dager til termin ja, da hadde jeg meldt meg ut av 17 mai styret..hehe.. med god samvittighet. Stemmer, jeg fryser søren meg hvert år jeg. Skjønner ikke at det er mulig.
therehag Skrevet 13. mai 2010 #9 Skrevet 13. mai 2010 Jeg er Texas.. så vi feirer 17 mai i sjømanskirken. finnes ikke religiøs, men min datter skal ha 17 mai feiring om vi små må gå alene i tog rundt kvartalet:P + de har melkesjokolade i sjømanskirken, så det blir bra!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå