Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Når en blir alene så er ju ikke ekonomin på topp. Oslo koster ju litt å bo i så hur bor ni? Och det store spörsmålet - Hur förklara ni för barna ere att dere skulle flytte fra mor/ far och bo alene med dem?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Gammel enebolig på 200 kvadrat Morsomt å pusse opp litt etter litt, og herlig med god plass!! Har også ganske god plass ute, 1000 kvadrat tomt. DET er supert når man har små barn, det På eiendommen står også et lite hus på ca 100 kvadrat som jeg leier ut, greit med en ekstra inntekt Nå bor vi ute på landet da, skjønner det vil være vanskelig med bolig i Oslo.. :/ Jeg forklarte barnet mitt at jeg og pappaen hadde bestemt oss for å bo i hver våre hus, fordi vi ikke kunne være kjærester lenger, men at vi ville være gode venner. Prøvde også å trekke fram "positive" sider ved det. Hun skulle få et fint rom hjemme hos meg og et hos pappa. Hos pappa ble hun nabo med ei venninne, og søskenbarn. Hos meg ble hun nabo med ei venninne hun skulle begynne på skolen med. Osv... Prøvde å se positivt på det. Ble egentlig overrasket over at hun ikke reagerte mer enn hun gjorde, da hun er et "følelsesmenneske" uten like:P Lykke til Vær sterk, dette går bra
Noah 08. Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Eier ei borettslag leilighet i en tomannsbolig,hage og veranda,veldig koselig:) Ca. 65 kvm med 2 soverom. Det er ganske billig å bo her da i forhold til store byer,å jeg var heldig som fikk lån uten fast jobb. Har alltid vært alene med junior så kan ikke gi noen råd på den delen.. Lykke til iallefall:)
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Jeg bor fortsatt i rekkehuset vi kjøpte sammen, vi ville ikke at barna skulle flytte. Blir mye utgifter når det er kun meg, men får endel bidrag fra barnefar. Bor ikke i Oslo. Vi sa til største at mamma og pappa har litt problemer, er ikke kjærester lenger, og at vi derfor skal bo hver for oss. Men vi er fortsatt mamma'n og pappa'n din, veldig glad i deg, og selv om du skal bo mest hos mamma, skal du se pappa mye. Forklarte også at hun nå skulle få rom og leker både hos mamma og hos pappa. Det har gått veldig bra med barnet, hun er mye mer tilpasningsdyktig enn meg ...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå