olebrum30_05&09&13 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 gutten min blir 8 mnd imorgen og har i 2-3 uker nå lært å: ¤gå i krypestilling ¤åle seg frem over ( siden 6 1/2- 7 mnd ca) ¤reise seg opp til sofa, stuebord, tvbenk osv ¤ sitte selv ¤ klappe ¤ vise hvor stor han er han har 6 tenner nå, 4 oppe og 2 nede. de har komt i rekke og rad siden 5 1/2 mnd ca. vi har flyttet 2 ganger siden han var 3 mnd (bodd siste plassen i ca 1 mnd nå) og han blir lagt i 8-9 tiden men våkner 100 ganger i løpet av kvelden/natta.. dette har han gjort siden 2-3 mnd gammel.. prøver å ikke gi han melk på natta så lenge det går an nå etter han ble 7 mnd. han starter dagen kl 7 og har 2-3 hviler i løpet av dagen.. er det vanlig? sliter oss totalt ut. håper på svar..
Gjest eelis+kian Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Det er jo MYE på gang hos dere da! Et sånt utviklingssprang er nok slitsomt for de små, og tenner kan være tøft. Dessuten har dere flyttet så ofte at han sikkert ikke helt har klart å finne roen. Jeg vil si det er helt normalt, min gutt på 7 mnd våkner også 700 ganger på natta, og her skjer det ikke på langt nær så mye som hos dere :-) Gi det litt tid, så går det seg nok til etter hvert!
olebrum30_05&09&13 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 hehe jah her er det nye ting som skjer hele tiden.. Går så fort.. jah har tenkt på den flyttingen jeg også, men burde vel snart roe seg? å med engang tanta eller onkelen har han så sover han natten igjennom føler meg temmelig dårlig mor da jah.. gjør vårt beste med å bare gå inn til han og få han til å sovne igjen oxo gå, men enkelte kvelder tar vi han heller inn.. for det nytter ikke. hs sa tidligere at vi kunne ikke slite oss ut med å sitte på rommet hele kvelden.. så får håpe på det beste og håpe han snart sover natten igjennom
det er berre mordi Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Ikke ta han ut ifra soverommet. Det fikk jeg beskjed om da min jente rotet veldig på kvelden. Gå inn og gi smukk, sitt der litt om barnet gråter, hvis ikke forlater dere bare rommet igjen. Nå er det bare fryd og gammen her. Hun våkner fortsatt, men ligger å pludrer litt for seg selv og sovner etterhvert. Før, når hun fikk komme opp, ble det fort 2-3 timer med sutring og gråting før hun la seg til å sovne igjen.
olebrum30_05&09&13 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 14. mai 2010 han bruker ikke smokk så har ingenting å roe han med, tar vi han iike opp skriker han til han spyr, men prøver så godt vi kan å holde oss på rommet..ikke klarer han å sovne av seg selv enda.. er visst noe mine barn slett ikke får til, for jentungen på 5 har vi også slitt med.. hun måtte jeg ta skrikemetoden på for hun var ekstremt klistret på meg hele døgnet.. men det er ikke noe jeg vil gjøre igjen.. det var grusomt de fleste gangene han våkner er som regel at vi må snu han for han ligger tvers i senga eller hupse litt på rompa til han sovner igjen men satser på det blir bedre etter hvert.. kan da ikke fortsette slik i en evighet
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå