Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 På grønland er det mange billige frisører. Ville dere tatt sjansen på en dameklipp der? Jeg vil ikke være fordomsfull, men tenker at de kanskje ikke er så oppdaterte og moderne som andre frisører. Hva tror dere? Og hva er grunnen til at de er så billige?
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har min faste (norske) frisør som jeg er veldig fornøyd med. MEN jeg pleier alltid å klippe barna mine hos innvandrere, de er kjempeflinke!!! Og det koster 120-140kr for barneklipp :-)
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Aldri i livet! Men ok til stuss og barneklipp.
bunnie Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Hvordan frisyre skal du ha da? Skal du bare stusse det, så spiller det ingen stor rolle!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Jeg ville aldri klippet meg der! Det er ingen krav for å starte frisørsalong, hvem som helst kan det. Tviler på at de har fagbrev eller noen som helst utdannelse innen hår. Har ei venninne som gikk til en sånn frisør, og det ble helt jævlig, for å si det mildt...
FletteMette&DenLangeMelkeveien Skrevet 13. mai 2010 #6 Skrevet 13. mai 2010 Tja, jeg har klippet håret hos en billigfrisør nederst i Thorvald Meyers gate en gang. Det ble helt greit egentlig, men jeg skulle ikke ha noe veldig komplisert. Jeg ville helst ha farget det også men denne frisøren drev visst bare med klipp, ikke farge.
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 NEI NEI NEI NEI NEI Det må du ikke gjøre, jeg forsøkte selv.... Jeg har bare bob, dvs lik lengde rundt hele men rundt avklippet nederst. Gikk til en av de siden jeg skulle ha det litt kortere! Han sprayet håret kliss vått, gredde det rett ned og intil hodet. Så gikk han rundt meg 1 gang og klippet rett av! Jeg så ut som en SOPP!!!! Det hadde jeg forsåvidt klart selv også! Men du trenger sikkert ikke å gå på Adam og Eva for å bli fin på håret. Klippet meg hos en lærling på Nikita en gang, da er det hvertfall en frisør som ser og klipper over når du er ferdig!
Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #8 Skrevet 13. mai 2010 Hehe, jeg har faktisk nettopp vært der og klippet meg (mannen også forøvrig)! Var på Ali Frisør som ligger rett ved siden av Grønlands basar... Jeg har nå endt opp med en grei nok glipp, men det gikk litt "fort og gæli", om du skjønner? I stede for å klippe lagvis av håret tok han alt i en jafs osv. Betalte 240kr, så fikk det jeg betalte for sånn sett, men konklusjonen min er vel at jeg kommer til å gå et annet sted neste gang. Min mann er derimot strålende fornøyd og går kun dit. Han betaler 150kr klippen og blir veldig tøff på håret Det geniale med disse dagene er jo at de er åpne alle dager i året. I fjor var mannen der 1.påskedag...
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå