Anonym bruker Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Er det noen som bor langt unna familie og blir alene på denne dagen?
Gjest marie-s Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 De siste 6 åren har ikke jeg og sønnen min hatt noe famile rundt oss på 17. mai og vet du det er Når han var mindre pleide vi å dra ned til byen å se på 17.-mai toget (ble ikke lange titten for det er ikke sååå spennende for små barn) også dro vi av og til en gjneg til noen venner og grillet hos de. Nå går han jo selv i barnetoget så det er nok litt mere stas å få vinket til kongen;-) Ellers så skjer det jo alltid noe på 17. mai så vi kommer til å være litt i byen også drar vi på skolen hans på ettermiddagen. Som du skjønner så ser jeg ikke helt behovet for mye familie rundt meg den dagen, det skjer jo så mye uansett og på meg virker det heller ikke som gutten savner det, men kan være han hadde gjordt det om jeg deppet fordi vi var alene. Start med å skap dere egne tradisjoner. Er barna under 6 år så er nok dagen topp om de får en ballong, is og kake, er de større så går det vel i tog selv og synes det er gøy å være sammen med klassekamerater og få is og kake så klart.
Anonym bruker Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg har familie i nærheten, men jeg velger å være alene med barna istedet for å dra på "voksenfest" hos foreldra mine. For meg er 17. mai barnas dag, så vi drar til byen for å se på toget, og deretter på barneskolen for å spise pølser og kaker og kaste piler, gå på stylter, etc. Kan være at vi spiser middag med venner, ellers koser vi oss med noe mat her hjemme, er ganske slitne etter alt den dagen uansett.
Noah 08. Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Sønnen min er bare 2 år så skjønner ikke så mye av 17 mai enda. Men jeg syns det er veldig koselig å være sammen med familien på 17 mai. I fjor så vi bare på barnetoget sammen med mamma og min søster. Mens i år skal vi gå i barnetoget sammen med barnehagen til junior og etterpå tilbring dagen sammen med min mor og mormor/morfar,koselig for stor og liten:)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå