Indigo 08-10-13 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Er vel nøyaktig 24+1 tror jeg.... Og lillegutt ligger mistenksomt likt hvordan storebror gjorde hele 3. trimester. Tror han la seg slik i uke 29. Dvs. skråleie med bena ned og hodet opp. Ble setefødsel, i en _veldig_ sjelden variant, som jeg ikke vil oppleve igjen. Så tenker selvfølgelig litt på leie denne gangen. Frykter "det verste". Lillegutt har altså ligget i samme stilling nå i ei uke. Sparkene kommer nede, mot bekken liksom. Nøyaktig samme tverrleie som sin storebror. Ja, vet at det er tidlig, at han forsatt har masse plass, at han kan snu seg helt fram til fødsel, osv. Men likevel har jeg en intuisjon om at det blir samme leie, og tenker at det kan ha noe med formen min på livmora å gjøre.. Åååå sku ønske han kunne sparke litt oppover heller! Og dette leiet er ganske irriterende også for å si det sånn. Sparkene treffer nede innvendig, veldig ubagelig, og på slutten sist veldig vondt.. Misforstå meg rett;) Hva tror dere med dette leiet? Snur deres baby mye på seg i uke 25 +/-???
2barnsmamma og hestemamma Skrevet 14. mai 2010 #2 Skrevet 14. mai 2010 Hei, dytter litt jeg, min baby sparker også helt sinnsykt nede mot bekkenet,og jeg har morkaka foran på magen så jeg tenkte kanskje det var derfor jeg kjenner det langt ned istedet. Men kanskje den ligger sånn som din. Er 23 uker.
K ♥ tærten Skrevet 14. mai 2010 #3 Skrevet 14. mai 2010 Jeg er også 24+1 og har det på samme måte. Her flytter han mye på seg, men føler han er en liten luring som ikke liker å være oppned under vann Er jeg oppreist så sparker han alltid nedover. Legger jeg meg på en av sidene så sparker han mot den siden jeg har ned mot underlaget. Jeg har fortsatt tilgode å kjenne et eneste spark oppover! Selv er jeg født i seteleie og dette er visstnok arvelig. Skal inn til sjekk på sykehuset i uke 36 hvis de er i tvil om han ligger riktig vei. Får bare vente å se, men enig i at de sparkene rett nedover ikke er av de mest behagelige alltid
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå