Gå til innhold

Svart babybæsj??? 11måneder gammel

Anbefalte innlegg

Skrevet

Snuppa mi skrek mye i natt, bruker ikke å gjøre det - og i dag har hun hatt svart/grå bæsj. Tyder på hun har fått i seg noe hun ikke tåler. I går fikk hun sånn dessert glass med blåbær, hallon, eple osv, og vi har begynt å introdusere 12måneders glass. Hun får også leverpostei på brødskivene sine. Ikke hver dag, men ofte. Har hørt bæsjen kan bli svart av blåbær og av høyt jerninntak (leverposteien)

Flere som har babyer som har hatt dette? Er så nøye på hva hun har i seg, så syns det var så fælt hun hadde så vondt i natt og så tydelig i dag hun hadde hatt det.

Glad for svar. :)

Videoannonse
Annonse
Skrevet

man kan få svart bæsj av høyt jerninntak, men jeg trodde ikke man kunne få det uten å ha tatt jerntabletter. men jeg er ingen ekspert altså... ellers vet jeg at svart avføring (hvertfall blant voksne) kan være et tegn på blod i avføringen/blødning i endetarmen. jeg ville ringt helsestasjonen for sikkerhetsskyld jeg...

Skrevet

Jeg blandet et glass med blåbær (beregnet på 4 mnd) i hirsegrøten, dagen etter var bæsjen helt unormalt svart ja! Og ganske klissete.. Men vi merka ikke noe til vondt i magen da... Men jenta mi har sansyneligvis en helt utrolig fordøyelse og har aldri hatt vondt i magen noengang! bankbankbank i bordet , (snart 7 mnd) Hu bare fiser ganske mye, hehe, men det er jo godt lufta kommer ut (-:

Skrevet

Hei.

Blåbær gjør bæsjen svart så tror ikke fargen er grunnen til at hun hadde vondt i magen.Men det er klart hun kan ha reagert på noe av det hun har spist

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...