*gruffalo* Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Eller er det noe som ikke har gått helt slik aom dere hadde planlagt? Her har egentlig alt gått etter planen til nå...så håper det fortsetter slik. Det er jo litt verre hvis det er noen av de siste tingene som ikke går helt etter planen...slik som blomster, frisør, mat o.l. Men satser på at alt går som en drøm, hehe;) Eneste må være at jeg har operert korsbåndet for snart 2 mnd siden...var vel ikke helt etter planen;) Men ser ut som det skal fikse seg det også. Klarer uansett går opp kirkegulvet, så får vi heller se hvordan det går med dansinga senere på kvelden. Men det er ingen krise;)
sol2002 Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 har vært litt forskjellige skjær i sjøen her ja, men alt går som planlagt, ser ut som om alt er ordnet heldigvis. Var bla at hovedretten steg med over 100 kr pr person, hun som skulle stelle meg skulle egentlig på tur med jobben sin, men den er avlyst så jeg får første valget mitt til hår/makr-up. Men nå kommer det til å bli bra og det er ku 23 dager igjen :-)
*gruffalo* Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 Huff, dagene går ALT for fort;) Syns det nettopp var 6 mnd til bryllup...nå er det 23 dager! Men om 24 dager så satser jeg på at vi synes at all planlegging og stress var verdt det;) Godt at frisør/make-up fikset seg da. Det meste fikses vel på en eller annen måte;)
Ariel77 Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Ja,dagene går fort, det kan du trygt si. Vi gifter oss på lørdag, så nå er det ikke mange dager igjen!! Føler vi er godt i rute, men det er så synd med været på lørdag. Er jo spådd bare regn, så det er litt trist. Men vi får ta det med et smil, gift blir vi uansett Masse lykke til alle sammen
*gruffalo* Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #5 Skrevet 13. mai 2010 Ja, det er jo faktisk det viktigste! Selv om noe ikke går heeelt etter planen, så blir vi nok gift likevel;) Masse lykke til på lørdag!!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå