Gå til innhold

Til dere som har blitt gravide med PergoTime

Anbefalte innlegg

Skrevet

Hvor mange måneder/ runder med tabeletter tok det før dere ble gravide?

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Spira satt med en gang gitt :) hehe

lykke til!

Skrevet

Jeg hadde en runde...

Skrevet

Vi hadde vært aktive prøvere i over 2 år, og ble gravid på første forsøk med pergotime. Er 20 uker på vei i dag :)

Skrevet

Lykkes på første kur (dobbel) :D Er 24 uker på vei nå :)

Skrevet

Wow, så mange som lykkes på første forsøk!! :-)

Venter på tr (eller ikke ;) etter første runde med pergotime nå, så dette blir kjempe spennende :-) Hadde dere noen spesielle symptomer før dere ventet mensen? Jeg må innrømme at jeg har kjent veldig lite, kjente noen stikninger rett etter el, men det har gitt seg. Mister litt motet når man ikke "føler noe" :-)

Skrevet

Med første barn tok det 3 eller 4 runder, med andre barn 3 runder. Men vi og hadde prøvd leeenge med begge barna, og sjansen økte jo drastisk med pergo, så ikke bli skuffa hvis det ikke lykkes på første forsøk :)

Skrevet

7 kurer med 1, 1 med andre.

Jeg er ganske sikker ¨på at vi bommet hver gang med første mann. Jeg har veldig lang syklus, noe som jeg ikke visste da. Da de 10 dagene med sex var over, hadde vi en pause på noen dager. Det viste seg at jeg hadde eggløsning den 14.dagen. Altså 4 dager etter vi sluttet å ha sex.

Anbefaler deg å ta eggløsningstester. Dette gjorde vi med nr 2. Da satt det med en gang.

Lykketil!

Skrevet

Jeg går på Pergo, og har ikke blitt gravid. Har en runde bak meg. Tok EL-tester, så vet at jeg hadde EL. Gikk videre til pausemnd uten Pergo, men fikk ikke EL. Nå er jeg i gang med runde nr. 2 (2. pille i dag), og håper at jeg lykkes denne gangen. Har vært prøver i ca. 1 år.

Skrevet

hadde først en enkel - ikke EL

så dobbel kur - fikk en perfekt EL og har en perfekt baby i magen med termin om 2 uker <3

Skrevet

Vi tok en runde med pergo, uten resultat.. Mnd etter prøvde vi dobbel dose, og da satt den.. :) Fikk en liten perfekt jentebaby som nå er 19 mnd. Og nå er jeg 35 uker på vei med en gutt, som ble til uten pergo.. :)

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...