Gjest Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Og det er en liten Selma, hun er ærlig verdt en sang. Det er henne, som jeg elsker, det er Selma denne gang! Hun er vårens unge, Selma, som himmelen fikk sitt blikk, drysser nye, gyldne stjerner over hver en vei jeg gikk. Hun svermet gjennom hager og i sommermarken grønn. Hun har lært i livets skole å bli svikefull og skjønn. Og hun synger glade sanger om en kjærest hist og her, og det er mange, mange som har Selma mektig kjær. Og jeg elsker også Selma, skjønt hun bryr seg niks om meg; men det er samme pokker, for jeg elsker henne, jeg! Og gud bevare Selma! Det blir all min salmesang. Navnet skjemmer ingen, Det er Selma - denne gang. Herman Wildenwey
prebs Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Kjempefint dikt, og nydelig navn Bare så synd at det er blitt så poppis.
Vipsenmamma Skrevet 13. mai 2010 #3 Skrevet 13. mai 2010 Jeg vet ikke helt jeg, Selma er litt poppis og ikke min favoritt. Alle jentenavn blir så like synes jeg når de er korte og ender på -a. Om de heter Emma eller Selma eller Thea blir ett fett.
Vannmann35 Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Vakket dikt! Ellers litt lei navnet Selma da...
oktoberjentene;) Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Nydelig dikt Vet om flere små fra 0-4 år som heter det.. Men jeg syns ikke det gjør så mye.. Liker man navnet, bør man bruke navnet uansett
Pinnus Skrevet 22. mai 2010 #9 Skrevet 22. mai 2010 Syns dette navnet er grusomt, i verste fall et OK hundenavn....
Sanna28 Skrevet 26. mai 2010 #10 Skrevet 26. mai 2010 Jeg valgte det vakreste navnet jeg visste om til hunden min - Selma <3 Du kan ikke være spesielt glad i dyr...
Gjest Skrevet 27. mai 2010 #11 Skrevet 27. mai 2010 Kjempefint. Selv om det er poppis er det mye renere og mye mindre "tilslørt" enn Emma, Mathea, Leah osv...IMHO.
Madeleine80 Skrevet 27. mai 2010 #12 Skrevet 27. mai 2010 forferdelig navn høres ut som et hundenavn el noe
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå