Sandy84 Skrevet 13. mai 2010 #1 Skrevet 13. mai 2010 Trenger en smokk med rund tupp, men som sitter inntil munnen slik som de man får på butikken. alle de med rund tupp jeg har funnet ligger ikke inntil munnen.. om noen skjønte den. hehe. Håper noen har noe tips om hvor jeg kan finne slike!!
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Forsto ikke helt hva du mente. HAr du sett etter på apoteket, de har ofte mer å velge i. Har du brukt det før, men får ikke tak i nå, eller er det innføring av smokk?
Sandy84 Skrevet 14. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 14. mai 2010 Hei. JEg har en med rund tupp nå, men problemet er at han mister den hele tiden om natten og leter etter den i søvne , ender med at han griner i søvne helt til jeg putter den inn. så prøver å finne en smokk som sitter litt bedre kasnkje, selv om han sovner og åpner litt munnen så detter den ikke så fort ut. Han har brukt smokk god stund nå, er 3 mnd. tror jeg fant en idag så krysser fingre:) Ellers er vel den letinga etter smokken i søvne noe som går over håper jeg! blir utslitt å oppi senga hver halvtime hele natten:/
♥ Vinterbarnet ♥ Skrevet 14. mai 2010 #4 Skrevet 14. mai 2010 Håper du fant en god smokk i dag da. Her detter også smokken fort ut, men han klarer fint å sove mange timer uten. Har kjøpt litt større smokk, men han har ikke sans for den ennå:-)
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå