Gjest Skrevet 13. mai 2010 #2 Skrevet 13. mai 2010 Jeg har brukt Rinox dråper til vesla her når det er alt for tett!
Nutta25 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #3 Skrevet 13. mai 2010 hmm...har bare Otrivin for barn her..Er Rinox mildere??
Gjest Skrevet 13. mai 2010 #4 Skrevet 13. mai 2010 Vet ikke om det er mildere, men jeg liker ikke spray, så jeg kjøper alltid dråper. Trodde ikke det fantes otrivin dråper..? Bare spray?
Tyren78-09+12 Skrevet 13. mai 2010 #5 Skrevet 13. mai 2010 Jeg pleier å "bygge opp" madrassen hans når han er snørrete/tett. Legger under bøker, et pledd etc for at hodet skal komme høyere opp så det blir lettere å puste. Eneste tipset jeg kommer på
Nutta25 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #6 Skrevet 13. mai 2010 Vet ikke om det finnes dråper,det er spray jeg har..
ellen-propellen Skrevet 13. mai 2010 #7 Skrevet 13. mai 2010 Bygg opp sengen og ring legevakten/fastlegen å spør om du kan bruke otrivin.Man kan nemlig det,men lege må godkjenne heter det seg;-) (sjekka det selv i går til baby på 3 mnd)
Nutta25 Skrevet 13. mai 2010 Forfatter #8 Skrevet 13. mai 2010 Sist han var forkjølet hadde jeg også lite effekt av saltvann og da sa legen når vi var der at jeg kunne bruke otrivin for barn når det var ille.. Men jeg turte ikke jeg..hmm..kanskje jeg skal gå for litt ikveld så han sover bedre da. Takk for info ELLEN F :0)
*Frøken Lykkelig med ♂* Skrevet 14. mai 2010 #9 Skrevet 14. mai 2010 Vi har akkurat samme problem! lillegutt på 6 uker sliter veldig med nesa. får nesten ikke puste! han er spesielt plaget om natta og når han skal spise. Vi har prøvd alt: morsmelk,nesesuger,saltvann,bygge opp senga..ingenting hjelper. Men har i et par dager brukt Rhinox neseDRÅPER og de er fantastisk. de hjelper bra syns jeg! anbefaler de, men ikke bruk de mer enn i 5 dager(står 10 på pakka), det fikk vi beskjed om på apoteket. De skal også kun brukes i samråd med lege, men svigermor er sykepleier og hun sa det var helt i orden. er bedre enn at han ikke får puste!
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå