Gå til innhold

ok da har jeg brukt alt for mye penger til dåpen, men blomstene gjenstår enda... tips til billige blomster jeg kan lage dekorasjon av selv til dåpen. tenkte å handle på plantasjen kansje men har di noen bra tilbud da??

Anbefalte innlegg

Skrevet

jeg har brukt alt for mye penger på dåpen og vil helst ikke bruke 2-3 tusen i blomster. tenkte rundt 5-7 hundre kroner, helst enda billiger om det er mulig. har sett mange plasser men trenger ganske masse blomster er 35 gjester som kommer og vi har 3 bord som skal pyntes.

jeg har blomste vasser og sånn grønt i bunnen, men mangler noe fine blomster til denne dåpen.

det er ei jente så tenkte litt på å ha noen hvite og rosa blomster med litt grønne blader

trenger alle tips eg kan får!! dåpen er om 3 dager

Fortsetter under...

Skrevet

Vi kjøpte roser på plantasjen, er buketter med 10 for 44kr der. Og satte opp oppsatser selv. Ble rundt 500kr for buketter, krukker, sånn grønt får å sette blomstene i (husker ikke hva det heter).

Skrevet

Det heter oasis :-)

Ellers er det jo masse som blomstrer ute nå. Hvitveis, fioler, forsytia osv. Ta en titt i hagen elleri skogen så finner du mase grønt. Små blader av bregner er for eksempel veldig dekorativt. Ta i tillegg en tur på et hagesenter og kjøp buketter i de fargene du vil ha. Du får veldig mye for 500,- når du har grønt fra naturen.

Hvis du finner noen "forvridde" grener så blir det også ofte veldig fint for å skape litt høyde og liv i oppsatsene.

Skrevet

Gå og plukk noe fint i ei rundkjøring=) hahahahah

Nei da, til fem hundre får du MYYYYE fint på plantasjen!

Skrevet

Vi hadde akkurat konfirmasjon. Jeg kjøpte inn en masse blomster som jeg senere kunne plante ut i hagen. Alt fra stemor til dyrere varianter. Satte de i pene krystallglass med rosa sløyfer rundt, høye og lave glass i grupper rundt på bordet.

En fin krystallbolle ble fyllt med spanske margeritter, og kvister fra tuja.

Billig og fin pynt.

Skrevet

Bjørkekvister ispedd annen blomst.

Annonse

Skrevet

stemorsblomster - billig - masse fine farger - du kan klippe av alle blomstene bruke de i oppsatser og plante roten ut. da har du fine bord dekerasjoner og sommerblomster ute resten av sommeren:)

Skrevet

Jeg kjøper store margerittplanter og klipper opp når jeg lager blomsteroppsatser. Bor du et sted det vokser eføy ( i hagen eller parker) er det fint å bruke som basisgrønt. Så setter du en rosa gerbra i midten, eller du finner noen store, blomstrende planter med litt store, rosa blomster og deler opp. Lykke til :)

Skrevet

Hvitveis og blåveis:)

Skrevet

Jeg kjøpte noen nydelige små hvite "mini-orkideer". De er bittesmå og veldig nydelige syns jeg. Og de kan du jo ha leeeenge. Kjøpte de på plantasjen

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...